اخبار داغ

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:

حجت الاسلام رئیسی ریشه های فساد را از بین می برند/ گزارش رئیس قوه قضائیه مردم را امیدوار کرد

حجت الاسلام رئیسی ریشه های فساد را از بین می برند/ گزارش رئیس قوه قضائیه مردم را امیدوار کرد
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه فساد مثل موریانه پایه های نظام را می خورد و آقای رئیسی موریانه ها و مفاسد اقتصادی را از بین می برند اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی برای پرونده هایی که سالیان سال راکد مانده بودند دستور بررسی فوری دادند و جلسه با فراکسیون را خیلی سریع عملی و اجرایی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به صحبت ها و گزارش های رئیس قوه قضائیه با مردم اظهار داشت: با توجه به اینکه وظیفه قوه قضائیه اجرای عدالت و برخورد با مفاسد اقتصادی است نیاز مبرم جامعه به فردی قاطع بود که به صورت انقلابی مطالبات مردم و رهبری را اجرا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه منویات رهبر انقلاب و مطالبات مردم اقتضا می کرد که برخورد انقلابی صورت بگیرد عنوان کرد: برنامه ای که حجت الاسلام رئیسی برای قوه قضائیه دارد همه مردم و گروه‌های سیاسی را امیدوار و گزارش ایشان امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

,

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد با سران مفاسد اقتصادی، آقازاده ها و اموال نامشروع مسئولان قطعاً در آینده نزدیک عملیاتی و اجرا می شود تاکید کرد: اولین اقدام رئیس قوه قضائیه در بحث مبارزه با فساد از خود قوه شروع شد و با شروع این مبارزه  ۶۰ نفر از قضات را برکنار و برخورد کردند که یک اقدام خوب و اثر گذاری بود.

,

خجسته با بیان اینکه فساد مثل موریانه پایه های نظام را می خورد و آقای رئیسی موریانه ها و مفاسد اقتصادی را از بین می برند اظهار داشت: آقای رئیسی برای پرونده هایی که سالیان سال راکد مانده بودند دستور بررسی فوری دادند و جلسه با فراکسیون را خیلی سریع عملی و اجرایی کردند.

,

وی با اشاره به بحث شفافیت حساب های قوه قضائیه که در گذشته برخی جریانات سیاسی از آن ها سواستفاده هایی می کردند گفت: آقای رئیسی بحث حساب‌ها را شفاف کردند تا مردم بدانند که هیچ چیز پنهان نیست و چون از خود قوه قضا شروع کرده به همه جا می تواند برای بحث شفافیت و برخورد با فساد ورود کند و هیچ احدی نمی تواند چیزی بگوید.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه عاشقانه، دلسوزانه و مدبرانه در حال کار هستند تصریح کرد: صحبت ها و کارهای آقای رئیسی کارشناسی شده و تصمیمات ایشان نیز کارشناسی است و بر این مبنا هم اجرا می کنند.

,

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه مردم باید بدانند که برای مقابله با مفاسد اقتصادی باید از سه قوه شروع کرد عنوان کرد: باید از بالا به پایین بحث مفاسد را تعیین تکلیف کرد.

,

خجسته در پاسخ به این پرسش که مجلس برای مبارزه با مفاسد در قوه مقننه چه تدابیری اندیشیده است بیان کرد: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را اول از مجلس شروع می‌کنیم و برای این مسئله از طریق کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و کمیسیون اصل ۹۰ ورود کردیم تا اموال نامشروع و رانت‌هایی که استفاده کردند را مشخص کنیم.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور و رئیس مجلس هم برای مبارزه با فساد باید برنامه به مردم گزارش دهند.

,

وی در پایان با اشاره به تشکیل مجمع مبارزه با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه گفت: این مجمع که یک مجمع خوب و اثرگذاری می باشد در حال شکل گیری است و ما در مجلس هم به این بحث ورود می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه