اخبار داغ

شرور مسلح محله تهرانپارس دستگیر شد

شرور مسلح محله تهرانپارس دستگیر شد
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری یک شرور به جرم خفت گیری و زورگیری مسلحانه از شهروندان محله تهرانپارس خبر داد و به تشریح این خبر پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر اظهار کرد: با شکایت شهروندان ساکن محدوده تهرانپارس در خصوص اخلال در نظم و امنیت این محله توسط یک شرور، تیمی از مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این متهم ضمن خرید و فروش سلاح گرم و سرد، چندین بار با سلاح سرد و گرم اقدام به زورگیری و خفت گیری از شهروندان در محله تهرانپارس کرده و این مساله به نارضایتی و شکایت شهروندان منجر شده است.
,
 
,
وی افزود: با مشخص شدن این موضوع، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس و اقدامات فنی مخفیگاه متهم در همان محدوده شناسایی شد که پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستور ورود به مخفیگاه متهم و دستگیری وی صادر شد.
,
 
,
سردار ذوالقدری، تصریح کرد: با دریافت دستور قضائی تیمی از مأموران این یگان به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی وی که تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی نیز بود، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل کردند.
,
 
,
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، بیان داشت: این متهم در تحقیقات انجام شده به جرایم خود مبنی بر خرید و فروش سلاح سرد و گرم و همچنین قدرت نمایی، عربده کشی، خفت گیری و زورگیری از شهروندان با سلاح، اعتراف کرد و همچنین در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح گرم، ۴۴ فشنگ جنگی، یک دستگاه شوکر و سه قبضه سلاح سرد کشف شد که به همراه پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرا منتقل شد.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه