اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف بیش از 17 تن مواد افیونی در هرمزگان/ 15 باند کلان مواد مخدر منهدم شد

کشف بیش از 17 تن مواد افیونی در هرمزگان/ 15 باند کلان مواد مخدر منهدم شد
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 17 تن و 997 کیلوانواع موادمخدر در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی و اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده استان در سه ماهه امسال موفق شدند،281 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این مدت، 17 تن و 997 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 15 تن و 852 کیلو تریاک، یک تن و 877 کیلو گرم حشیش ، 38 کیلو هروئین و 230 کیلو سایر مواد است .

,

ملکی تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را 11 هزار و 531 نفر عنوان و تصریح کرد: در سه ماهه اول امسال 181 مرحله طرح مقابله با ورود و حمل و نقل مواد مخدر با هدف برخورد با قاچاقچیان اصلی و توزیع کنندگان کلان مواد مخدر در استان اجرا شد که در اجرای این طرح ها 930 نفر دستگیر شدند که 617 نفر آنها از خرده فروشان مواد افیونی هستند .

,

وی با اشاره به افزایش یک درصدی کشفیات مواد مخدر در استان، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مآموران طی سه ماهه اول سال جاری 15 باند کلان قاچاق مواد مخدر منهدم شده است.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه