اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

قدرت جبهه مقاومت برگرفته از خط سرخ شهادت است

قدرت جبهه مقاومت برگرفته از خط سرخ شهادت است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: قدرت جبهه مقاومت در شرایط فعلی برگرفته از خط سرخ شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار حبییب شهسواری صبح امروز در یادواره شهدای نقده که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره به رشادت رزمندگان و ایستادگی مردم این خطه در برابر تهاجم دشمنان، اظهار داشت: شهدای شورای فرماندهی نقده قربانی کینه دشمنان شدند و به همین دلیل سمبلی از وحدت و اقتدار نظام در منطقه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: ما اعتقاد داریم که شهدا چراغ راه ملت هستند و در استمرار مسیر نبوت و امامت گام برداشته‌اند که همین موضوع موجب ماندگاری نام آن‌ها در میان مردم شده است.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: اقتدار و اراده امروز نظام اسلامی که در برابر دشمنان نمایش می‌دهد، به برکت همین خون شهدا است.

,

وی، ادامه داد: امروز نوع مقاومت ما متفاوت از گذشته است و با تمام توان در برابر سیل حملات فرهنگی و اقتصادی دشمنان با شهامت ایستاده‌ایم. این ایستادگی مدیون خطی است که شهدا در دوران دفاع مقدس آغاز کرده‌اند.

,

سردار شهسواری، بیان داشت: ایستادگی مردم ایران در برابر مزدوران و متجاوزان به برکت خون شهدا است که باعث برهم خوردن معادلات جهانی در خصوص ایران اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه و جبهه مقاومت شده است.

,

وی، گفت: کشورهای حاشیه خلیج فارس امروز از عجز و ناتوانی به خود می‌لرزند ولی کشوری نظیر یمن به برکت انقلاب اسلامی در برابر قلدری‌های عربستان ایستاده است.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: نقده تاریخی به طول ایران اسلامی دارد، اگر همت مردم شهرستان نبود، قطعا پادگان‌های مرزی پیرانشهر، جلدیان و پسوه غارت می شد.

,

وی، در پایان سخنان خود، ابراز داشت: تمام رزمندگان شهرستان نقده و آذربایجان غربی پا در رکاب ولایت و آماده جانفشانی برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه