اخبار داغ

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس شورای اسلامی:

دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای بررسی واگذاری شرکت غله و سیلوی همدان

دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای بررسی واگذاری شرکت غله و سیلوی همدان
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص بحث شرکت غله و سیلوی همدان گزارش مبسوطی را خدمت رئیس قوه قضاییه ارائه دادم از دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای بررسی واگذاری شرکت غله و سیلوی همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته در گفتگو با عصر همدان، از دستور ویژه رئیس قوه قضاییه برای بررسی و تعیین تکلیف کردن واگذاری شرکت غله و سیلوی همدان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در جلسه ای که با آقای رئیسی داشتیم گزارشی را خدمت ایشان ارائه دادم افزود: در این گزارش بحث شرکت غله و سیلوی همدان را به صورت مبسوط خدمت رئیس قوه قضاییه ارائه دادم و ایشان دستور ویژه ای برای بررسی و برگشت شرکت غله و سیلو به همدان دادند.

,

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً شرکت غله و سیلوی همدان باید به این شهر برگردد تصریح کرد: مسئولان استان و استانداری نیز در این خصوص باید همکاری داشته باشند و این بیت المال است و تمام مسئولان استان باید به این موضوع ورود کنند.

,

خجسته اضافه کرد: به مسئولان استان در این خصوص نامه نوشتم و آنها هم پیگیر موضوع هستند.

,

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان پیش از این در مصاحبه با فارس گفته بود: سیلوی همدان به قیمت ۱۶ میلیارد تومان فروخته شده یعنی معادل ۱۶ واحد آپارتمان در همدان در حالی که آنجا ۲۰ هزار متر مربع زمین وجود دارد اگر سیلوها، انبارها و انشعبات مختلف را هم نادیده بگیریم. بخش خصوصی به دنبال منافع خود است و گاهی به خاطر این مسئله از تحویل به موقع گندم خودداری می‌کند در صورتی که در بسیاری از مواقع باید به موقع گندم از سیلو خارج و به مصرف‌کننده ارسال شود.

,

وی همچنین با بیان اینکه واگذاری شرکت غله به بخش خصوصی به ویژه در شرایط خاص جامعه و مشکلات اقتصادی چه مفهومی می‌تواند داشته باشد تصریح کرده که واگذار شرکت غله همدان یک اشتباه بزرگ استراتژیک بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه