اخبار داغ

کیفیت خودروهای داخلی بهبود می‌یابد؟/فتونیوز

کیفیت خودروهای داخلی بهبود می‌یابد؟/فتونیوز
با تصمیم دیر اما امیدوار کننده مسئولان ارشد وزارت صمت و همچنین مدیران صنعت خودرو قرار تحولات اساسی در صنعت خودروی کشور رخ دهد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رشد هر صنعت و تکنولوژی در یک کشور به توجه مسئولان آن به تولید داخلی و بومی سازی صنایع برمی‌گرد، به طور یقین امروز همه دوستان و دشمنان نظام به قدرت دفاعی کشور واقفند و می‌دانند که این قدرت دفاعی و بازدارانده از تقریبا هیچ به این نقطه فعلی رسیده که پهپاد آمریکایی این چنین سرنگون و موجب بهت و حیرت مقامات کاخ سفید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزی که در بحبوحه جنگ در تامین سیم خاردار مانده بودیم و کسی حاضر نبود آن را در اختیار ما قرار دهد جوانان این سرزمین همت کردند و امروز به نقطه‌ای رسیدیم که موشکهای نقطه زن ما خواب را از چشم دشمن گرفته است و کسی جرات تعرض به خاک این کشور را ندارد.

,

تصمیم دیرهنگام اما امیدوارکننده مدیران صنعت خودرو/ مجلس و دولت موانع تولید را از سر راه خودرو بر می‌دارند/ کیفیت خودروهای داخلی بهبود می‌یابد؟

, تصمیم دیرهنگام اما امیدوارکننده مدیران صنعت خودرو/ مجلس و دولت موانع تولید را از سر راه خودرو بر می‌دارند/ کیفیت خودروهای داخلی بهبود می‌یابد؟]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه