اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

شرکت تعاونی کشاورزی فرآوران انگور و کشمش "ترشیز" راه‌اندازی می‌شود

شرکت تعاونی کشاورزی فرآوران انگور و کشمش "ترشیز" راه‌اندازی می‌شود
ابراهیم قاسم پور از راه‌اندازی شرکت تعاونی کشاورزی فرآوران انگور و کشمش ترشیز خبر داد و گفت: شرکت تعاونی کشاورزی فرآوران انگور و کشمش می تواند بهترین فرصت و ظرفیت را برای جذب سرمایه گذار فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، فرماندار خلیل آباد در دیدار با رئیس سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی که در دفتر فرماندار خلیل آباد که با موضوع تشکیل شرکت تعاونی کشاورزی فرآوران انگور و کشمش ترشیز انجام شد، اظهار داشت: تشکیل شرکت تعاونی کشاورزی فرآوران انگور و کشمش ترشیز یک کار بسیار ارزشمندی در منطقه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه با اینکه هم شعار سال رونق تولید است و هم نگاه دولت تدبیر و امید به سمت جذب سرمایه گذاری هست و در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی در سطح شهرستان به دنبال این هستیم که اقتصاد را برنامه محور پیش ببریم.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه تمام ظرفیت ها در درون مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی دیده شده است، تصریح کرد: یک ضلع مثلت سرمایه گذار، یک ضلع کارگزاران حکومتی قوه مجریه، قضائیه و سازمان ها و نهادها و یک ضلع نیز نمایندگان مجلس است و ائمه جمعه نیز به عنوان ناظران فعالیت دارند.

,

وی با بیان اینکه این مثلث نیز توسعه اقتصادی و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت، اذعان کرد: با توجه به ظرفیتی که در شهرستان خلیل آباد وجود دارد باید جذب سرمایه گذار در سطح شهرستان داشته باشیم.

,

قاسم پور با اشاره به اینکه شرکت تعاونی کشاورزی فرآوران انگور و کشمش می تواند بهترین فرصت و ظرفیت را برای جذب سرمایه گذار فراهم کند، عنوان کرد: این شرکت تعاونی قرار است کار ارزشمندی را در عرصه تولید و هم در عرصه هایی که خلأ وجود دارد انجام دهد.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: تدابیری در این خصوص اندیشیده شده که تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و هم کشاورزان نیز پای کار خواهند آمد و این مجموعه را به سرانجام خواهند رساند تا آینده ای روشن برای فراوری کشمش، انگور و... داشته باشد.

,

فرماندار خلیل آباد ابراز کرد: این شرکت تعاونی که راه‌اندازی شود حمایت هایی از آن توسط بخش های دولتی خواهد شد تا بتواند افزایش سرمایه و سرمایه گذاری داشته باشد.

,

وی در پایان با بیان اینکه این شرکت می تواند سطح کشاورزی و سبد درآمدی خانوار را قوی تر کند، خاطرنشان کرد: یکسری سرمایه های سرگردان در جامعه وجود دارد که در قالب این شرکت تعاونی نهادینه، برنامه ریزی و ساختارمند می شود و دوباره به جیب مردم بر می گردد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه