اخبار داغ

مداحان صاحب کمیته انضباطی می‌شوند

مداحان صاحب کمیته انضباطی می‌شوند
رئیس هیأت رزمندگان اسلام گفت: بناست یک کمیته انضباطی با عنوان «کمیته صیانت از مداحان» در مؤسسه قدیم الاحسان تشکیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر مداحی، رئیس هیأت رزمندگان اسلام در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شورای عالی تشکل‌های ستایشگری که شامل ۷ تشکل‌ مرتبط با مداحان از قبیل: مؤسسه قدیم الاحسان، بنیاد دعبل خزاعی، کانون مداحان کشور، جامعه ایمانی مشعر، بسیج مداحان، هیأت رزمندگان اسلام و مجمع شعرای آئینی است، وظیفه رسیدگی و بررسی مسائل و موضوعات جامعه مداحی را برعهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تشکیل کمیته انضباطی با عنوان کمیته صیانت از مداحان
,
 
,
وی افزود: این شورا، مدت‌ها بحث و بررسی داشت که نیاز است در جامعه مداحی کشور، کمیته انضباطی تشکیل شود که در نهایت این کمیته با نام کمیته صیانت از مداحان تشکیل خواهد شد.
,
 
,
مداحی با اشاره به وظایف و برنامه‌های این کمیته تصریح کرد: این کمیته مداحانی را که پرونده تخلف آن‌ها هنوز به مرحله جرم و قضایی نرسیده است، دعوت کرده و تذکرات لازم درباره اشکالات و تخلفات آنان را ارائه می‌کند تا در دفعات بعدی تکرار نشود.
,
 
,
محمود ژولیده، مسئول کمیته انضباطی مداحان
,
 
,
رئیس هیأت رزمندگان اسلام با بیان اینکه در ابتدای امر، مسئولیت این کمیته به مؤسسه قدیم‌الاحسان واگذار شده است، گفت: این مؤسسه محمود ژولیده را به عنوان مسئول کمیته انتخاب کرده است.
,
 
,
امکان اعلام جرم علیه مداحان، از سوی کمیته انضباطی
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که «اگر اشعار و سبک مداحان نیز دارای تخلفاتی باشد، این کمیته آیا می‌تواند در مقام تذکر و یا فراتر شکایت قضایی نیز وارد شود؟» تصریح کرد: یکی از اشکالات و تخلفات حوزه مداحی در زمینه شعر و سبک است و اگر تخلفی نیز در این زمینه‌ها صورت گیرد، برخورد می‌شود. البته مداحانی که تبعیت، هماهنگی و همسویی دارند با حضور در این کمیته تذکر دریافت می‌کنند، اگر مداحی نیز تبعیت نکند، از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
,
 
,
مداحی در پایان خاطرنشان کرد: اگر تخلفی از هر مداحی صورت گیرد و از کمیته انضباطی نیز تبعیت نکند، علاوه بر این کمیته، هرکدام از این ۷ تشکل عضو شورای عالی، امکان اعلام جرم به مراجع قضایی را دارا هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه