اخبار داغ

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

هیچ‌گاه برجام نتوانسته تحریمی از ایران بردارد/ عدم اجرای گام دوم کاهش تعهدات برجامی به معنای کوتاه‌آمدن ایران است

هیچ‌گاه برجام نتوانسته تحریمی از ایران بردارد/ عدم اجرای گام دوم کاهش تعهدات برجامی به معنای کوتاه‌آمدن ایران است
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برای پیشرفت کشور نیاز به برجام نداریم گفت: عدم اجرای گام دوم کاهش تعهدات برجامی به معنای کوتاه‌آمدن جمهوری اسلامی ایران در مقابل غربی‌ها است و سبب خواهد شد تا تحریم‌ها علیه ملت و نظام تثبیت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن اشاره به 16 تیر و پایان مهلت برجامی ایران به اروپا، گفت: جمهوری اسلامی ایران مهلت 60 روزه‌ای به اروپا جهت اجرای تعهدات برجامی توسط اروپا داده است که در این زمینه جمهوری اسلامی ایران باید با یک دیپلماسی قوی جلو برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 

,
وی تصریح کرد: اروپا تعهدات زیادی در برجام دارد که اینستکس یکی از این تعهدات است اما اگر اروپایی‌ها خواسته باشند به تعهدات خود عمل نکنند ما نیز هرگز به تعهدات‌مان عمل نخواهیم کرد.
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، افزایش غنی‌سازی اورانیوم را از اقدامات ایران در جهت خروج از برجام دانست و افزود: این یکی از دیپلماسی‌هایی است که ایران به طور جدی در جهت خروج از برجام در پیش گرفته است.
,
 
,
افضلی تصریح کرد: زمانی که طرف مذاکره‌کننده حاضر نیست به تعهدات خود عمل کند، جمهوری اسلامی ایران مجبور نیست به یک معاهده یک طرفه تن دهد.
,
 
,
وی، اینستکس را یک شوخی تلخ دانست و افزود: هیچ‌گاه برجام نتوانسته تحریمی از ایران بردارد.
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ایران باید محکم روی مواضع خود ایستادگی کند و گام دوم اقدامات در مقابل بدعهدی‌ها را با قدرت اجرایی کند.
,
 
,
افضلی بیان کرد: جمهوری اسلامی تحت شورای عالی امنیت ملی تصمیم جدی به اجرای گام دوم خروج از برجام دارد و محکم پای این تصمیم خود ایستاده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و بدعهدی آمریکا، فشارهای اقتصادی را در کشور مدیریت می‌کند و این به معنای آن است که ما برای پیشرفت کشور نیاز به برجام نداریم و به خود متکی هستیم.
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عدم‌اجرای گام دوم کاهش تعهدات برجامی در 16 تیر، مخالف مصوبه شورای عالی امنیت ملی است، گفت: عدم اجرای این اقدامات به معنای کوتاه‌آمدن جمهوری اسلامی ایران در مقابل غربی‌ها است و سبب خواهد شد تا تحریم‌ها علیه ملت و نظام تثبیت شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه