اخبار داغ

بازگشت کباب‎های داغ در روزهای یخِ گوشت

بازگشت کباب‎های داغ در روزهای یخِ گوشت
نایب‌رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: اگر از خروج دام در کشور جلوگیری شود احتمال کاهش قیمت گوشت در آینده وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا آقاجانی در گفت‌وگو با  صاحب نیوز اظهار کرد: امسال مراتع خوب است و دامداران آذوقه کافی در اختیار دارند و این موضوع باعث شده که در حال حاضر دام ریز، کمتر برای فروش عرضه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نایب‌رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان تصریح کرد: سه نوع گوشت گوسفند داریم، گوسفندهای با وزن 10 تا 15 کیلوگرم که گوشت درجه یک محسوب می‌شود که هر کیلو صد هزار تومان است، گوشت گوسفند با وزن بالاتر که هر کیلو 85 تا 90 هزار تومان است و گوشت گوسفند درجه سه که هر کیلو 75 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

,

وی افزود: گوشت دام سنگین نسبت به گذشته، در هر کیلوگرم 10 تا 15 هزار تومان کاهش قیمت داشته و گوشت گوساله مخلوط از 90 به 81 هزار تومان رسیده است.

,

آقاجانی عنوان کرد: گوشتی که در سطح استان با قیمت هر کیلوگرم 65 هزار تومان عرضه می‌شود گوشت گاو درجه سه است و در کشتارگاه‌ها زیر نظر بازرسان ذبح می‌شود و مشکلی ندارد.

,

عبدالرضا آقاجانی در مورد افزایش قیمت یا کاهش قیمت گوسفند در روزهای پیش رو گفت: اگر از خروج دام در کشور جلوگیری شود احتمال کاهش قیمت گوشت در آینده وجود دارد، اما اگر خروج دام و صادرات وجود داشته باشد، ممکن است با افزایش قیمت هم مواجه شویم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه