اخبار داغ

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

با مذاکره و امتیاز دادن به دشمن تحریم‌ها شکسته نمی‌شود/ آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید ناپذیر است

با مذاکره و امتیاز دادن به دشمن تحریم‌ها شکسته نمی‌شود/ آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید ناپذیر است
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با باب مذاکره و امتیاز دادن به دشمن تحریم‌ها شکسته نخواهد شد بلکه با مقاومت در برابر مشکلات می‌توان از تحریم‌ها گذشت و پیروز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، نصرت اله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افتتاح ساختمان اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پایه گذاری دهه کرامت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , نصرت اله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افتتاح ساختمان اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پایه گذاری دهه کرامت بود.,

وی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم وظیفه‌ای است که بر عهده ما بوده و باید محقق شود.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به هفته‌ای که گذشت و به نام حقوق بشر آمریکایی است، گفت: خدا در 6 تیر سال 1360 فردی را از ترور نگه داشت که امروز رهبری ایران را برعهده دارد و بسیاری از این شخصیت‌های کشورهای دیگر از رهبر ایران درس یاد می‌گیرند.

,

لطفی خاطرنشان کرد: کشوری که سفارتش را طاغوت اعظم اداره می‌کرد حال به جایی رسیده که رهبرش به نخست وزیر ژاپن می‌گوید آمریکا را لایق مذاکره نمی‌بینم. این‌ها همه به برکت انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری شامل حال ایران اسلامی شده است.

,

وی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص مسائلی از جمله شبیخون فرهنگی و اقتصاد مقاومتی، گفت: رهبر در تمام زمینه‌ها حجت را بر ما تمام کرده و بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر این تاکیدات صحه می‌گذارد.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: دشمن همیشه به دنبال سیاه نمایی و القای ناامیدی در کشور ایران بوده اما هیچ وقت موفق نشده چون آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید ناپذیر است. شاید در عمل کاستی و نقصی باشد اما آرمان‌های ما تجدید پذیر نیست.

,

لطفی با اشاره به شعار دهه فجر انقلاب اسلامی در سال گذشته با عنوان " افتخار به گذشته، امید به آینده"، گفت: با شناخت بیش از پیش و با امید به آینده با عظمی راسخ می‌توان آرمان‌های انقلاب اسلامی را محقق کرد.

,

وی تصریح کرد: هدف و برنامه دشمن علیه کشور ما مشخص است و از او توقعی نیست اما از افراد داخلی توقع است که در مسیر دشمن قرار نگیرند و در میدان دشمن بازی نکنند.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: امر روشنگری بسیار مهم بوده و یکی از موضوعاتی است که در بیانیه گام دوم به آن توجه شده است.

,

لطفی با اشاره به جنگ اقتصادی و فشار بر ملت، گفت: می‌توان در برابر اقدامات دشمت مقاومت کرد و پیروز شد. باید مسیر استراتژیک ما در مقابل دشمن مقاومت باشد نه ضعف و ناتوانی.

,

وی تصریح کرد: با باب مذاکره و امتیاز دادن به دشمن تحریم‌ها شکسته نخواهد شد بلکه با مقاومت در برابر مشکلات می‌توان از تحریم‌ها گذشت و پیروز شد.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد امام هادی (ع) شمال شهر بودم، گفت: مردم این منطقه از اینکه یک ارگان دولتی در شمال شهر نیست گلایه داشتند حال که قسمت شد و ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این منطقه از شهر ساخته شده جای شکر داشته و از این بابت خوشحالیم. همچنین مردم از عدم ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در این منطقه گلایه داشته و من را مسئول رساندن پیامشان به مسئولان استان و استانداری کردند. امیدوارم که به این موضوع نیز رسیدگی شود.

,

در خراسان‌جنوبی نگاه های فرهنگی با غنای بیشتری باشد

, در خراسان‌جنوبی نگاه های فرهنگی با غنای بیشتری باشد, در خراسان‌جنوبی نگاه های فرهنگی با غنای بیشتری باشد,

لطفی با بیان اینکه در برخی استان‌ها شاهد همکاری بسیار خوب نهادها به ویژه استانداری‌ها برای ساخت ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودیم، گفت: در خراسان‌جنوبی همکاری از سوی سایر ارگان‌ها دیده نشد و زمین را به قیمت کارشناسی روز و آزاد به شورای هماهنگی دادند. لازم است در این استان فرهنگی نگاه فرهنگی با غنای بیشتری باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه پیمانکار این پروژه برادر شهید سید فخرالدین عمادی بود و درخواست داشتند سالن جلسات ساختمان به نام برادر شهیدش نامگذاری شود این موضوع مورد موافقت قرار گرفت و برای همیشه یاد این شهید در اذهان ماندگار بوده ماندگارتر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه