اخبار داغ

فرمانده سپاه میناب:

آغاز احداث 11باب منزل مسکونی در شهر کارون توسط جهادگران مینابی

آغاز احداث 11باب منزل مسکونی در شهر کارون توسط جهادگران مینابی
فرمانده سپاه میناب از اعزام جهادگران مینابی به خوزستان خبرداد و گفت: در پروسه زمانی 120 روز یازده باب منزل مسکونی برای سیلزدگان خوزستانی ساخته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهارکرد: طبق سهمیه اعلام شده به سپاه میناب طی مدت زمان 120 روز 11 باب منزل مسکونی با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه میناب برای سیل زدگان منطقه خوزستان ساخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه میناب افزود: در مرحله اول تعداد 15 جهادگر طی مدت زمان 14 روز شامل برقکار، کاشی کار، بنا،آشپز، آلوموتوربند، گچ کار،لوله کش و کارگر ساده برای ساخت و ساز منزل مسکونی سیل زدگان به شهر کارون و شادگان اعزام شدند.

,

احمدی نیا گفت: این اعزام ها بصورت دوره ای انجام می شود و طی مدت زمان 120 روز 210 جهادگر در با مهارت های تخصصی به این مناطق اعزام می شوند.

,

وی اضافه کرد: علاوه بر ساخت 11 باب منزل مسکونی کار تعمیر 25 واحد منزل مسکونی دیگر نیز بر عهده جهادگران مینابی خواهد بود.

,

فرمانده سپاه میناب بیان کرد: منازل مسکونی با زیربنای 66 متر مربع ساخته می شود و هزینه ساخت آن از طریق واگذاری تسهیلات بانکی از سوی بانکهای عامل به سیلزدگان و بخش دیگری از هزینه ها از سوی خیرین و کمک های مردمی تامین خواهد شد.

,

احمدی نیا افزود: پیش از این سه گروه جهادی ۴۰ نفره از این شهرستان به منطقه سیل زده خوزستان به مدت ۱۰ شبانه روز جهت ارئه خدمات به مردم سیل زده خوزستان به شهر کارون اعزام شدند.

,

وی تصریح کرد: پیش از این بیش از ۹۲ میلیون تومان وجه نقد و ۱۰۰ میلیون تومان بصورت کالایی برای کمک به سیل زدگان خوزستان از سوی مردم شهرستان میناب اهدا شده است.

,

فرمانده سپاه میناب خاطر نشان کرد: اعزام تیم های جهادی متخصص برای ساخت و ساز منازل مسکونی سیل زدگان خوزستانی از این شهرستان به شهر کارون و شادگان با اعزام 14 گروه جهادی از تیرماه آغاز و تا مهرماه امسال به طول خواهد انجامید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه