اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اینستکس بازی سیاسی اروپایی‌ها به تبعیت از آمریکا/ مسئولان هوشیار باشند

اینستکس بازی سیاسی اروپایی‌ها به تبعیت از آمریکا/ مسئولان هوشیار باشند
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: اینستکس یک بازی سیاسی اروپایی‌ها به تبعیت از آمریکا است بنابراین باید مسئولان هوشیار باشند و به اروپائیان اعتماد نکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد به ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است در این دهه از فضائل، کرامت، عطوفت، مهربانی، اخلاق، ایثار، پاک‌دامنی،  شجاعت و شهادت حضرت معصومه و برادرش امام رضا(ع) سخن گفت و الگوی زندگی خود قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در دهه کرامت در استان لرستان شهدای مخلص، فداکار، ولایتمدار، مؤمن و اهل عبادت و بندگی را تقدیم کردیم؛ اول ماه ذیقعده به‌عنوان آغاز هفته حج است، یکی از فریضه‌های بزرگ در اسلام مسئله حج است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: حج علاوه بر جنبه عبادی و معنوی، جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی  دارد که متأسفانه امروز شاهدیم که آل سعود بُعد سیاسی و اجتماعی حج را کمرنگ کرده است.

,

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی که می‌گویند حج نباید سیاسی نباشد این سخن نادرستی است، حج سراسر سیاست بوده ولا اینکه حج مظهر وحدت و اقتدار مسلمانان است.

,

میرعمادی بیان کرد: حج حمایت از مظلومان، دفاع از مستضعفان و برائت از مشرکان است، این سنت رسول خدا و دستور خداوند متعال است، کسانی که می‌گویند حج سیاسی نیست و جلوی فعالیت‌های سیاسی را می‌گیرد این‌ها کار شیطانی انجام می‌دهند و هم‌پیمان با استکبار هستند.

,

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری سخنان مهمی ایراد فرمودند، 40 سال ایستادگی ملت ایران با مظلومیت و اقتدار بوده است که نیاز به تفسیر دارد، دشمنان ما، استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار هرگونه ظلم، تجاوز و خیانتی که تصور می‌شد علیه ملت ایران انجام داد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: از نقشه تجزیه ایران تا حمله نظامی به طبس، کودتای نوژه، حمایت از گروه‌های ضدانقلاب، تشویق صدام بر جنگ تحمیلی، دادن سلاح شیمیایی به بعثی‌ها و صدام و سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران، تحریم‌های اقتصادی و هرروز به بهانه‌های مختلف تهدید می‌کند و مردم ایران را تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار می‌دهند.

,

وی اظهار داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای، بلوکه کردن دارایی‌های ایران، اخلال در صدور نفت و اخلال در اقتصاد ایران از دیگر جنایات آمریکا علیه ملت ایران بوده است.

,

میرعمادی عنوان کرد: واقعاً ملت ایران 40 سال مظلومانه ایستادگی کردند، مظلوم ولی مقتدر بود، قدرتمندانه ملت ایران در برابر آمریکا ایستادند و قدرتمندان جنگ را پیروز شدند و قدرتمندانه فشار اقتصادی را تحمل کردند.

,

وی بیان کرد: ملت ایران توانمند بر اهداف و آرمان‌های خودش ایستادگی کرده است، در این 40 سال آمریکا ذلیل، خوار و شکست خورد اما ملت ایران روزبه‌روز باعظمت شد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با مقاومت و اقتدار آمریکای جنایتکار را در عرصه‌های گوناگون به شکست و ذلت کشاند.

,

وی بابیان اینکه در عامل اصلی شکست و عقب‌نشینی آمریکا سه عامل نقش داشت خاطرنشان کرد: اعتماد و اعتقاد به خدای متعال، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و گفتمان مقاومت و اقتدار سه عامل مهم بوده است.

,

میرعمادی اظهار داشت: یک نمونه از اقتدار ملت ایران در دیدار رهبر انقلاب با نخست‌وزیر ژاپن بود، نخست‌وزیر ژاپن وقتی می‌آید 40 خبرنگار همراه خود می‌آورد تا زمانی که با مقام معظم رهبری دیدار کرد خبرش را جهانی کند ولی به‌محض اینکه می‌نشیند در  مقابل مقام معظم رهبری می‌گوید از طرف رئیس‌جمهور آمریکا حامل پیامی برای شما هستم، آقا فرمود ما پیامی از آقای ترامپ دریافت نمی‌کنیم و ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانیم؛ این قدرت، اقتدار و عظمت ملت ایران است.

,

وی افزود: رد درخواست ترامپ از سوی رهبر معظم انقلاب یک حرکت تاریخی سربلند و ماندگار است، درحالی‌که تمام سران و حاکمان عرب در برابر رئیس‌جمهور آمریکا سر تعظیم فرود آوردند یک مرد مسلمان باغیرت به نام سید علی خامنه‌ای بلند شد و درخواست ترامپ را رد کرد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: این ایران تنهاست که می‌تواند به درخواست آمریکا جواب نه بگوید، این تنها ایران است که می‌تواند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را سرنگون کند که این‌ها اقتدار است.

,

وی بیان کرد: الآن شرایط خاصی داریم و اروپایی‌ها نقش بازی می‌کنند، آمدند یک کانال مالی طراحی کردند به نام اینستکس، بدین معنا که تمام اطلاعات واردات و صادرات ایران در اختیار آن‌ها باشد؛ این کانال کوه یخی است که آب می‌شود.

,

میرعمادی گفت: این کانال مالی به ضرر ما است، اروپائیان با تبعیت از آمریکا این کانال مالی را طراحی کردند، می‌خواهند تحریم‌ها را حفظ و این سیاست را دنبال کنند؛ به نظر می‌رسد این کانال مالی یک بازی سیاسی اروپایی‌ها به تبعیت از آمریکا است بنابراین باید مسئولان هوشیار باشند و به اروپائیان اعتماد نکنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: اینکه انگلیس نفت‌کش ایران را توقیف کرده یک راهزنی دریایی است، باید با جدیت در برابر آن‌ها برخورد شود و قطعاً این‌ها عقب‌نشینی می‌کنند بنابراین باید هوشیار و با بصیرت باشیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: متأسفانه در استان لرستان شاهد افزایش تیراندازی و بالا رفتن آمار قتل هستیم که این‌یک هشدار است، آمار قتل در این سه‌ماهه اول سال بیشتر از آمار قتل سال گذشته است که یک ناامنی ایجاد می‌کند.

,

وی بیان کرد: باید مسئولان اقدام کنند و جلوی تیراندازی‌ها گرفته و سلاح‌های غیرمجاز جمع‌آوری شود، مگر منطقه جنگی است؟ گردشگری که صدای تیراندازی بشنود باعث اضطراب و ناراحتی است، از مسئولان و دستگاه قضا و امنیتی می‌خواهیم فکر اساسی در این راستا داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه