اخبار داغ

پخش سری چهارم سریال هوملند در آمریکا/

پیگیری مستمر پروژه اسلام‌هراسی از سوی غرب/هوملندسریالی با DNA اسرائیلی

پیگیری مستمر پروژه اسلام‌هراسی از سوی غرب/هوملندسریالی با DNA  اسرائیلی
موج جدید پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی در آمریکا از چند روز گذشته با پخش سری چهارم سریال هوملند آغاز شده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دشمنی غرب با دین اسلام از سال‌های بسیار قبل شروع شده است و این دشمنی به محض پیدایش دین اسلام شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سال هاست که صحنه گردانان اسلام هراسی به روش‌های مختلف مختلف سعی در تخریب وجهه دین اسلام و معتقدین به آن در دنیای غرب دارند.

,

در حالی که مسلمانان آمریکا کمتر از ۱ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند؛ دستگاه عریض و طویل اسلام هراسی همیشه از گسترش این دین و به طبع آن آنچه که حرکت های بنیادگرایانه در آمریکا می خواند؛ ابراز نگرانی کرده و به ظاهر در تلاش است جلوی گسترش و نفوذ اسلام در آمریکا را بگیرد.

,

طبق نظر سنجی های انجام شده نزدیک به ۴۰ درصد مردم آمریکا دیدگاه خوبی نسبت به اسلام و مسلمین ندارند و اذیت مسلمین در ایالت های مختلف این کشور روز به روز بیشتر می شود و جالب توجه است که دستگاه اسلام هراسی به هیچ وجه اجازه به ثمر نشستن تلاش های انجام گرفته برای زدودن خصومت ها و کج فهمی های احتمالی را نیز نمی دهد و هرگاه تب اسلام ستیزی کاهش می گیرد با طرح و نقشه و برنامه جدیدی وارد میدان شده و از سرد شدن کوره سیاسی اسلام ستیزی جلوگیری می نماید.

,

در راستای تکمیل پروژه اسلام هراسی در آمریکا فیلم ها و سریال های زیادی ساخته شده است که تا حد زیادی بر افکار عمومی در آمریکا تأثیرگذاشته است که یکی از این سریال ها هوملند است.

,

سری چهارم این سریال ضد اسلامی در آمریکا از سه روز گذشته در حال پخش است.

,

 سریال آمریکایی “HomeLand” یا همان "سرزمین مادری" از 2 اکتبر 2011 از شبکه Showtime آمریکا پخش می‌شود که شبکه Fox 21 اسپانسر اصلی این سریال است.

,

این سریال براساس داستان سریالی عبری با نام "Prisoners of War" ساخته شده‌است و تاکنون در 3 فصل 12 قسمتی برروی آنتن رفته و فصل چهارم با محوریت مذاکرات هسته‌ای ایران در حال ساخت است.

,

داستان سریال هوملند

, داستان سریال هوملند,

داستان اصلی سریال “HomeLand” درباره یکی از نیروهای ویژه ارتش آمریکاست (Nicholas Brody با بازیDamian Lewis)که ظاهراً هشت سال پیش در عراق ربوده شده و از سرنوشت وی هیچ اطلاعی در دست نیست.

,

 ناگهان طی عملیات ارتش آمریکا در خاک عراق، بصورت اتفاقی همان نیرویی که هشت سال پیش مرگش اعلام شده بود پیدا می‌شود؛ مردی مسلمان با محاسن بلند که چندین سال از فرهنگ آمریکا دور بوده است و در این فیلم تلاش می شود که وی دور از تمدن نشان داده شود.

,

پس از مدتی مشخص می­شود او در این هشت سال اسیر نیروهای القاعده بوده و به صورت تصادفی توسط نیروهای ویژه ارتش پیدا می‌شود.

,

مردم آمریکا با خوشحالی از این سرباز وطن استقبال می‌کنند؛ بطوری که رئیس جمهور هم این بازگشت را به وی خوش­آمد می‌گوید.

,

اما پس از مدتی یکی از مأموران سیا ( Carrie Mathisonبا بازی Claire Danes) به او شک می‌کند و در مسیر داستان مشخص می‌شود که وی در این هشت سال اسارت، با شست وشوی مغزی به یک نیروی القاعده تبدیل شده و قصد دارد عملیات‌های تروریستی درخاک آمریکا انجام دهد.

,

نیکلاس برودی به خاطر تجربه تهاجم آمریکایی ها در عراق و مرگ فرزند رهبر خود که ابونظیر نام دارد را به چشم دیده است، می خواهد از بانیان این حمله انتقام بگیرد و ابونظیر وی را برای یک حمله انتحاری در آمریکا آماده کرده است.

,

داستان‌های فرعی متعددی در راستای ماجرای اصلی این سریال وجود دارد. ضمنا اسامی کشورهایی که رابطه خوبی با آمریکا ندارند به ویژه ایران دراین سریال زیاد استفاده شده‌است و از این کشور ها با عنوان هایی نظیر حامی تروریسم و به دور از تمدن نام برده می شود.

,

هوملندسریالی با DNA  اسرائیلی

, هوملندسریالی با DNA  اسرائیلی,

شیمون پرز در دیدار با نوید نگهبان بازیگر ایرانی این سریال ضمن ابراز خرسندی از تولید هوملند بر اساس سریال زندانیان جنگ می‌گوید: "اسرائیل همیشه در خط مقدم تولید فیلم وسریال قرار دارد."

,

فارن پالیسی نیز درباره هدف این سریال می گوید: توضیح پیام سریال زندانیان جنگ برای یک غیر اسرائیلی کار مشکلی است.

,

این سایت می نویسد: داستان زندانیان جنگ ماجرای 2 سرباز اسرائیلی است که بعد از 17سال اسارت درلبنان به اسرائیل بر‌می گردند.

,

در واقع می توان گفت گردانندگان اصلی پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی در دنیا صهیونیست‌ها و آمریکا هستند؛ چراکه این دو کشور دشمنی دیرینه‌ای با مسلمانان داشته و تا کنون ضربه‌های زیادی از مسلمانان خورده اند.

,

سعید سعیدی راد

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه