اخبار داغ

اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه:

بیانیه گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی، سندی عملیاتی برای پیشرفت است

بیانیه گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی، سندی عملیاتی برای پیشرفت است
مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه گفت: قوه قضائیه و مقننه با افزایش نظارت ها و قانون گزاری های لازم و به روز رسانی قوانین و مقررات و قوه مجریه با به فعلیت رساندن منویات و انتظارات رهبری جامعه اسلامی، در تقویت نشاط اجتماعی و بهینه کردن رابطه ملت و حاکمیت کوشا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، دکترمجتبی اشرافی مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه گفت: بیانیه گام دوم یک سند بالادستی و راهبردی برای تحول و تعالی نظام جمهوری اسلامی و خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به ملت و ایجاد نشاط اجتماعی در میان آحاد مردم است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از شیرازه،, به نقل از , شیرازه, ،,
این کارشناس رسانه و مسائل ایران افزود: صدور بیانیه گام دوم از طرف مقام معظم رهبری مدظله العالی یعنی اینکه انقلاب و نظام ما وارد مرحله اساسی دولت - ملت سازی شده و الان دیگر وقت آن رسیده است که مسئولان با تلاش مجاهدانه و روحیه جهادگرانه، طعم شیرین میوه چهل سالگی انقلاب شکرهمند اسلامی و نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی را بیش از پیش به ملت بچشنانند.
,
 
,
وی تصریح کرد: برای ورود به فاز اجرایی بیانیه گام دوم، الزاماً بایستی ضرورت های لازم برای ضمانت اجرایی این بیانیه پیش بینی شود. چه در اجرا و چه در ضمانت اجرا، بایستی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مدظله العالی را فصل الخطاب تحولات آتی در اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و سیاست دانسته و قوای سه گانه برای تحقق این ایده آل ها و این رهنمودهای کاربردی و تحول ساز، وارد صحنه شوند. 
,
 
,
مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه اظهار داشت: قوه قضائیه و مقننه با افزایش نظارت ها و قانون گزاری های لازم و به روز رسانی قوانین و مقررات و قوه مجریه با به فعلیت رساندن منویات و انتظارات رهبری جامعه اسلامی، در تقویت نشاط اجتماعی و بهینه کردن رابطه ملت و حاکمیت کوشا باشند.
,
 
,
این مدرس دانشگاه در ادامه با اعلام اینکه "بیانیه گام دوم، سند تحولی رسمی، سودمند و کاربردی است که سود و منفعت دو طرف رابطه حکمرانی خوب یعنی ملت و مسئولان در آن لحاظ شده" افزود: یقیناً عملیاتی شدن این سند بالادستی حاکمیتی هم به نفع مردم و افزایش نشاط و سلامتی اجتماعی و هم در جهت تحکیم و تثبیت نظام مردمی جمهوری اسلامی و به فعلیت رساندن آرمان های پیشینی انقلاب اسلامی در پساچهل سالگی خود، بسیار مؤثر خواهد بود.
,
 
,
وی تاکید کرد: با توجه به مطلوب ها و انتظارات رهبری در این بیانیه، جوانان، مهمترین مخاطبان بیانیه گام دوم هستند و وظیفه این قشر از اجتماع، برای درصحنه بودن و مطالبه گری برای پیشبرندگی تحول و پیشرفت در زمینه های مختلف، از اولویت های اعلامی و ابلاغی جمهوری اسلامی می باشد و لزوم توجه به این اولویت ابلاغی ازسوی مسئولان و متولیان امر در جهت پیش برد اهداف انقلابی جمهوری اسلامی و تقویت رابطه میان ملت و نظام اسلامی بسیار حائذ اهمیت است.
,
 
,
اشرفی در خاتمه یادآوری کرد: مسئولان و متولیان امر، متوجه این نکته باشند که بیانیه گام دوم را به چشم یک رهنمود عملیاتی دیده و در اجرای آن بکوشند و نه اینکه با برگزاری سمینار و همایش های مختلف و خروجی های کلیشه ای و نخ نما، از اصل قضیه فاصله گرفته و این تحول مهم و سند راهبردی را به فرعیات و جزئیات حاشیه سازی که صرفاً باری بر دوش بیت المال هستد و کاری هم از پیش نمی برند، تقلیل داده و تبدیل نمایند. 
,
 معضل مبتلابهی که متأسفانه تبدیل به یک روال معمول و اشتباه در میان مجریان امر شده است و امیدواریم لااقل برای تبیین گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی و عمل به این رهنمودهای مقام عظمای ولایت، دچار این چنین اشتباهاتی نشویم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه