اخبار داغ

آیت‌الله سعیدی:

دشمن با اشاعه فحشا به دنبال دوری جوانان از انقلاب است/ مردم دست افرادی که به دنبال ابتذال در قم هستند را قطع می کنند

دشمن با اشاعه فحشا به دنبال دوری جوانان از انقلاب است/ مردم دست افرادی که به دنبال ابتذال در قم هستند را قطع می کنند
امام جمعه قم گفت: در عرصه فساد نفوذی‌هایی هستند که با برنامه و مدیریت در حال ترویج فساد هستند و عده دیگر بی خبر از این جریان منحرف هستند و با عناوینی مانند آزادی فعالیت می کنندو دشمن می خواهند جوانان که سرمایه های اصلی نظام هستند را از نظام بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) در دومین همایش فعالان عفاف و حجاب استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های غدیر برگزار شد اظهار داشت: قوم یهود از منحرفین و گناه‌کارترین قوم تاریخ هستند که هم فاسد بودند و هم مفسد علاوه بر اینکه فساد می کردند فسادشان را به دیگران منتقل می کردند در زمان حضرت موسی با پیامبر خودشان بدرفتاری کردند تاجایی که حضرت موسی از دست نافرمانی آنها به ستوه آمده بود.

امام جمعه قم بیان داشت: در زمان حضرت عیسی هم قوم یهود به فتنه گری خود ادامه دادند و حضرت عیسی حس کرد که قوم یهود در وادی کفر قدمی می‌گذارند سپس در شریعت حضرت محمد(ص) نیز فتنه گری های زیادی به پا کردند تا جایی که قرآن آن‌ها را اشد الناس نامیده است در زمان حال نیز این قوم در حال ظلم کردن هستند.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر نیز عده ای هستند که مشابه قوم یهود هستند یهودی نیستند اما یهودی خصال هستند قوم یهود همواره در انتظار پیامبران الهی بودند اما انتظار آن‌ها انتظاری بود که در زمان لازم به وظیفه خود عمل نکردند.

سعیدی خاطرنشان کرد: امروز هم عده ای خود را منتظر حضرت مهدی(عج) می دانند اما وقتی امام زمان ظهور کند خیل از این‌ها بر روی حضرت شمشیر می کشند زیرا منش و رفتار حضرت مطابق  با راحت طلبی و اشرافی گری آن‌ها نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم تأکید کرد: مؤمنان در دینداری هم باید  متدین باشند و هم دیانت را به دیگران منتقل کنند عفاف و حجاب یکی از مصادیق دینداری است که علاوه بر رعایت آن باید آن را ترویج و به دیگران منتقل کنیم.

پیروزی در انتظار قیام کنندگان برای یاری دین خدا

وی اظهار داشت: حضرت عیسی وقتی مشاهده کردند قوم یهود می خواهند مسیر کفر را طی کنند کسانی را که آمادگی خدمت در مسیر دینداری و انتقال دین به دیگران  را داشتند فراخوان کردند، حواریون از گروه های مخصوص قرآنی هستند و از  آن‌ها و کار آن‌ها یادشده که شاگردان مخصوص حضرت عیسی بودند که به جهت پیروی از امر ولی هم  خودشان نورانی بودند و هم برای پاک کردن دیگران آماده بودند .

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: خداوند هم به ما همین توصیه را دارند که مانند حواریون که گروه خاص برای یاری حضرت عیسی بودند ما هم انصار خدا باشیم و دین خدا را ترویج و یاری کنیم، البته در این را مشکلات وجود دارد حواریون وقتی برای یاری دین خدا قیام کردند افراد بی بند و بار واکنش نشان دادند و مخالفت کردند اما خداوند در قرآن وعده پیروزی به کسانی که برای یاری دین خدا قیام کنند داده است.

برای ترویج عفاف و حجاب باید کادر سازی شود

امام جمعه قم بیان داشت: کار کردن در عرصه عفاف و حجاب بدون کادر سازی امکان پذیر نیست برای سامان دادن به این کار باید هوشیار باشیم رهبر نظام این هوشیاری را دارند و فرمودند اقدامات خزنده دشمن را رصد و درک کنیم.

سعیدی اظهار داشت:  رهبر انقلاب  فرمودند بعد از دفاع مقدس روش دشمن تغییر کرده و دشمن به صورت خزنده تهاجم فرهنگی را آغاز کرده دشمنان می خواهند از طریق اشاعه فحشا جوانان ما را از ما بگیرند زیرا مشاهده کردند در 8سال دفاع مقدس همین جوانان که تجربه جنگ نداشتند جنگ را به پیروزی رساندند.

وی گفت: ترویج ابتذال و فساد یکی از راه های اصلی دشمن است که می خواهد جوانان را از انقلاب بگیرد، در عرصه فساد دو گروه مشخص در حال فعالیت هستند گروه اول که آتش زیر خاکستر هستند و این‌ها نفوذی‌هایی هستند که با برنامه و مدیریت در حال ترویج فساد هستند و عده دیگر بی خبر از این جریان منحرف هستند و با عناوینی مانند آزادی فعالیت می کنند، گروه اول می خواهند جوانان که سرمایه های اصلی نظام هستند را از نظام بگیرند و اگر به موقع عمل نکنیم عقب خواهیم ماند.

با افرادی که به دنبال ابتذال در قم هستند باید به‌شدت برخورد شود

نماینده ولی‌فقیه در استان  قم تصریح کرد: شهر قم شهر اهل‌بیت است اما نیاز به مراقبت دارد باید هوشیار باشیم تا دست  کید دشمنان کشف  و درک شود و با عزم و اراده دست‌هایی که  دراز شده تا نظام فکری و فرهنگی و عفاف و حجاب جامعه را تغییر دهند و ابتذال را در قم ترویج کنند را قطع کنند اینجا مشکل با مذاکره حل نمی‌شود.

سعیدی گفت: قم شهر اهل‌بیت است و تعبیرات زیادی در خصوص شهر قم در روایات آمده است به گفته ائمه خاک قم مقدس است و فرمودند اهل قم از ما هستند و اگر غرض سوء به شهر قم داشته باشد خداوند کیفر او را جلو می اندازد به شرطی که خود قمی ها تلاش کنند، از بیش از 100 کشور جهان در قم طلبه  و دانشجو وجود دارد، اکثر مسئولان کشور یا قمی هستند یا در قم درس‌خوانده‌اند باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد دشمنان می‌خواهند این ظرفیت را از قم بگیرند.

امام جمعه قم تأکید کرد: رسالتی که به دوش فعالان فرهنگی در عرصه عفاف و حجاب است رسالت بسیار مهمی است در برخورد با ابتذال و انحرافات متفاوت است برای برخی ها با تذکر لسانی و امر به معروف کردند مسئله حل می شود اما با افرادی که ماموریت دارد تا قم را به ابتذال بکشانند تذکر لسانی کافی نیست بلکه باید با این‌ها برخورد شود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, پیروزی در انتظار قیام کنندگان برای یاری دین خدا,
,
,
,
,
,
, برای ترویج عفاف و حجاب باید کادر سازی شود,
,
,
,
,
,
,
,
, با افرادی که به دنبال ابتذال در قم هستند باید به‌شدت برخورد شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه