اخبار داغ

مدیر فرودگاه‌ زنجان:

1630 زائر خانه خدا از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند

1630 زائر خانه خدا از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند
مدیر فرودگاه‌ زنجان با اشاره به اعزام نخستین گروه زائران خانه خدا فردا از زنجان گفت: یک هزار و 630 زائر خانه خدا با 6 پرواز از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: به ‌منظور تعامل هرچه بیشتر ارگان‌های مرتبط با عملیات اعزام زائران حج تمتع98 ، روز چهارشنبه  12 تیر جلسه هماهنگی با حضور مدیر و مسئولین فرودگاه‌ زنجان، حج و زیارت، فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه، گذرنامه، نماینده هندلینگ، نماینده مرکز بهداشت، گمرک، اوژانس و غیره در فرودگاه‌ زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی گفت: فرودگاه زنجان آمادگی کامل برای میزبانی زائران حج تمتع 98 را دارا بوده که تمام تمهیدات برای انجام شایسته این پروازها اندیشیده شده است.

,

مدیر فرودگاه‌ زنجان افزود: پرواز رفت زائران زنجانی از 17 تیر تا 19 تیر 98 توسط شرکت ایران‌ایر انجام می‌شود که در این پروازها یک هزار630 زائر و عوامل اجرایی زنجانی جابه‌جا خواهند شد.

,

وی با اشاره به اینکه فردا نخستین پرواز از زنجان به مدینه انجام می‌شود افزود: نخستین گروه زائران فردا در ساعت 05:05 دقیقه از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.

,

قاسمی عنوان کرد: دومین پرواز نیز فردا ساعت 08:25 دقیقه از فرودگاه زنجان انجام خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه حجاج زنجانی در مجموع با 6 پرواز اعزام می‌شوند که روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هر روز دو پرواز از زنجان به مدینه انجام می‌شود عنوان کرد: سومین و چهارمین پرواز نیز دوشنبه از ساعت 07:55 دقیقه و 20:35 دقیقه انجام خواهد شد.

,

مدیرفرودگاه زنجان بیان کرد: پنجمین و نهایتا آخرین گروه زائزان که ششمین پرواز بوده نیز در روز چهارشنبه در ساعت 06:05 دقیقه و 23:55 دقیقه از زنجان به مدینه انجام خواهد شد.

,

 

,

فرودگاه

, فرودگاه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه