اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد

معرفی بیش از 300 واحد مسکونی آسیب‎دیده برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل

معرفی بیش از 300 واحد مسکونی آسیب‎دیده برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از معرفی بیش از 300 واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد صنعتی منفرد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: سهمیه مصوب استان برای احداث واحدهای مسکونی روستایی خسارت دیده 300 فقره و برای واحدهای شهری 80 فقره می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

صنعتی منفرد ادامه داد: تاکنون  305 واحد مسکونی برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد 13 فقره منجر به عقد قرارداد با بانک های عامل شده است.

,

وی با بیان اینکه، 5866پرونده برای واحدهای خسارت‌دیده در استان زنجان تشکیل شده است، یادآور شد: از این تعداد 32 درصد از واحدهای خسارت‌دیده، تعمیری بوده و 68 درصد واحدها نیز احداثی بوده و باید بازسازی شوند.

,

وی مبلغ تسهیلات تخصیص یافته برای احداث واحدهای خسارت‌دیده شهری و روستایی 98 را 160 میلیارد ریال برشمرد و گفت: برای هر واحد احداثی روستایی ۴۰ میلیون تومان و شهری نیز 50 میلیون تومان  تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ ساله که 3 سال دوره تنفس دارد در نظر گرفته شده و به مدت 12 سال اقساط بندی خواهد شد.

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: در بخش تسهیلات تعمیری نیز 45 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

,

صنعتی منفرد تاکید کرد: باید در احداث و تعمیر واحدهای خسارت دیده، همه مقررات فنی و اجرایی ساختمان لحاظ شود،  تا در بلایای طبیعی ایمنی بالایی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه