اخبار داغ

مسئول فرهنگی نمایندگی آستان قدس در قزوین اعلام کرد:

اجرای طرح "رواق رضوی" با حضور ۴هزار خادمیار در قزوین

اجرای طرح "رواق رضوی" با حضور ۴هزار خادمیار در قزوین
مسئول فرهنگی نمایندگی آستان قدس در قزوین گفت: برنامه رواق رضوی در استان قزوین با جذب ۴هزار خادمیار از ۱۵تیرماه فعالیت خود را در قالب پاتوق کتاب و فعالیت های فرهنگی و هنری در میدان آزادی قزوین آغاز کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا میرسلامی در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ درباره‌ی برنامه‌ی رواق رضوی اظهار کرد: نهاد "زیر سایه‌ی خورشید" به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های آستان قدس رضوی هرساله برنامه‌‎های متنوعی در دهه‌ کرامت ارائه می‌دهد که امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر در زمینه‌ی کیفی سازی برنامه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: طبق برنامه‌ی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی 25کانون موضوعی در استان‌های سراسر کشور در جهت خدمت، وقف‌النذر، شعر و ادب، رسانه و خبررسانی، تبلیغات، هنر، امور مشاور خانواده و بانوان، دیدار با خانواده‌ی شهدا، زندانیان و بیماران از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرد.

,

مسئول فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین اذعان کرد: امسال در نشست با مسئولین سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و مسئولین فرهنگی استان‌های سراسر کشور در راستای کیفی‌سازی کارکردها، طرح "رواق رضوی" برای عنوان برنامه‌ها انتخاب شد.

,

وی ادامه داد: برنامه‌ی "رواق رضوی" در استان قزوین با جذب 4هزار خادمیار از 15تیرماه سال جاری فعالیت خود را در غرفه‌های پاتوق کتاب، خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف، مهدکودک، تبلیغات، مشاورخانواده و امور بانوان و معرفت افزایی در میدان آزادی استان قزوین آغاز کرد.

,

این مسئول ابراز کرد: هدف از تشکیل "رواق رضوی" در دهه کرامت اجرای برنامه‌‎های متنوع و ایجاد شناخت و معرفت افزایی به مقام ائمه‌ی اطهار به ویژه امام رئوف است.

,

وی در پایان گفت: نهاد زیرسایه‌ی خورشید با همکاری شهرداری، بسیج رسانه، سپاه فرهنگی استان قزوین و آستان قدس رضوی با شعار " خدمت کریمانه مهربانی به رسم اهل بیت" در جهت ایجاد عطر معنوی و رضوی در استان قزوین گام برداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه