اخبار داغ

مسئول انجمن اسلامی دانش آموزان بوشهر:

نشاط اجتماعی با تاکید بر افزایش خداباوری و خود باوری حاصل می شود

نشاط اجتماعی با تاکید بر افزایش خداباوری و خود باوری حاصل می شود
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان بوشهر با تشریح برنامه های تابستانی اتحادیه گفت: نشاط اجتماعی با تاکید بر افزایش خداباوری و خود باوری حاصل می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالرحیم افروغ مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان بوشهر گفت: با آغاز فصل تابستان، برنامه های متنوع در دستور کار اجرای این تشکل قرار دارد که باعث افزایش سطح توانمندی های دانش آموزان می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

افروغ اعضای تشکل را همه سرمایه و دارایی انجمن اسلامی دانش آموزان خواند و افزود: رشد و توانمند سازی آنها باعث شکوفایی و رونق تشکل می گردد.

,

وی بیان داشت: به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برنامه های گسترده ای منطبق بر منظومه فکری و تربیتی برنامه ریزی گردیده است.

,

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان بوشهر اظهار داشت: نشاط اجتماعی با تاکید بر افزایش خداباوری و خود باوری حاصل می گردد که بر همین اساس برنامه های اتحادیه بر سه محور معرفت افزایی، مهارت های اجتماعی و فردی اجرا می گردد.

,

افروغ خاطرنشان کرد: برنامه های تابستانی تشکیلاتی اتحادیه، باعث ارتقا و توانمند سازی مهارت های زندگی دانش آموزان می گردد و آن‌ها را برای نقش پذیری در جامعه آماده خواهد نمود.

,

وی در پایان از برگزاری دوره هایی در قالب های متنوع اردویی، کارگاههای آموزشی، کلاس های تابستانه، دوره های مهارت افزایی و بازی‌های تشکیلاتی خبر داد و گفت: شاخص ترین برنامه را می توان دوره طلایه داران فردا ذکر نمود که در این دوره چهار روزه، دانش آموزان مهارت های تشکیلاتی معرفتی را فرا خواهند گرفت و برای حضور موثر انجمن اسلامی در مدرسه آماده خواهند شد.

,

لازم به ذکر است افروغ از جشن های دهه کرامت، اردو زیارتی مشهد، اردوی جهادی، هیات های انصار المهدی، دوره های مهارت افزایی با همکاری فنی حرفه ای، کارگاههای سواد رسانه، کلاس‌های جهاد دانشگاهی و خیمه معرفت به عنوان سایر برنامه های تابستانه نام برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه