اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حجاب و عفاف عامل حفظ کرامت انسانی است / ضربه زدن به پشتوانه‌های اعتقادی مردم مهمترین هدف دشمنان است

حجاب و عفاف عامل حفظ کرامت انسانی است / ضربه زدن به پشتوانه‌های اعتقادی مردم مهمترین هدف دشمنان است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که حجاب و عفاف عامل حفظ کرامت انسانی است، گفت: ضربه زدن به پشتوانه‌های اعتقادی مردم مهم‌ترین هدف دشمنان است که باید جلوی آن گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: باید با ابزار رسانه و فرهنگ اهمیت حجاب در جامعه تبیین شود و در برابر اقدامات غیراخلاقی که برخی از عناصر ضدانقلاب در کشور انجام می‌دهند مقابله شود.

وی بابیان این‌که دشمنان نظام بر روی عفاف و حجاب سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده‌اند، ادامه داد: هدف دشمنان نظام این است که پشتوانه‌های اعتقادی مردم را از بین ببرند و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

رجبی تصریح کرد: بر اساس اسنادی که خود این کشورها منتشر کرده‌اند یکی از توصیه‌هایی که تئوریسین‌های کشورهای غربی همواره روی آن تأکید داشته و دارند این است که برای دور کردن یک کشور اسلامی از ارزش‌های خودروی مسائل اخلاقی و فرهنگی سرمایه‌گذاری کنید.

وی افزود: از بین بردن طهارت و پاکی جامعه موضوع دیگری است که در پشت پرده این‌گونه برنامه‌ریزی‌ها نهفته است.

قائم‌مقام موسسه امام خمینی (ره) بابیان این‌که در اسلام بارها بر روی مسئله عفاف و حجاب تأکید شده است، تصریح کرد: حجاب یک واجب شرعی است و در قرآن نیز بارها بر روی اهمیت حجاب و عفاف سفارش‌های فراوانی شده است.

وی ضمن حمایت از برگزاری همایش‌ها و تجمعاتی که در راستای عفاف و حجاب باشد، گفت: اجتماع عظیمی که بانام دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود ازجمله برنامه‌هایی است که باید با جدیت دنبال شود.

رجبی به‌ضرورت حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر نیز اشاره کرد و بیان داشت: حجاب و عفاف یک اصل استراتژیک برای نظام است و باید توصیه‌های لازم به افرادی که از روی ناآگاهی دست به بی‌حجابی و ناهنجاری می‌زنند، داده شود و با عده‌ای محدودی که با غرض‌ورزی اقدام به بی‌قانونی و ناهنجاری می‌زنند برخورد مناسبی صورت بگیرد.

وی افزود: البته باید این برخوردها به‌گونه‌ای باشد که دشمنان نظام از آن سوءاستفاده نکنند.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه