اخبار داغ

بازیگر سریال "گاندو":

" گاندو" جسارت و شجاعت به خرج داد/ دولتمردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند/ چرا خیلی از بخش های " گاندو "سانسور شد؟!

" گاندو" جسارت و شجاعت به خرج داد/ دولتمردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند/ چرا خیلی از بخش های " گاندو "سانسور شد؟!
بازیگر سریال "گاندو"، گفت: چرا خیلی از بخش های این سریال سانسور شد؟! چرا یک مسؤلی باید بیاید و اعتراض کند در شرایطی که در مملکت نیاز به شفاف سازی داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا توکلی در گفت و گو با خبرنگار 8دی در رابطه با ویژگی های سریال گاندو، اظهار کرد: اتفاق شیرین و به موقعی با ساخت مجموعه تلویزیونی "گاندو" افتاده است و شاید به معنایی این اتفاق دیر هم افتاده و باید زودتر از اینها برنامه سازان و نویسندگان خوب ما به این نوع سینما و موضوع و ژانر می پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا توکلی در گفت و گو با خبرنگار 8دی در رابطه با ویژگی های سریال گاندو، اظهار کرد: اتفاق شیرین و به موقعی با ساخت مجموعه تلویزیونی "گاندو" افتاده است و شاید به معنایی این اتفاق دیر هم افتاده و باید زودتر از اینها برنامه سازان و نویسندگان خوب ما به این نوع سینما و موضوع و ژانر می پرداختند., 8دی ,

وی با تأکید براینکه جسارت در ساخت " گاندو " اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ماهی را هر موقع از آب بگیری تازه است، در مجموع این سریال به موقع ساخته شد و تماشاگرش را از همان شروع قصه پیدا کرد.

,

بازیگر مجموعه تلویزیونی " گاندو"، ادامه داد: "گاندو" فصل تازه ای در سریال سازی باز کرد ما به انواع و اقسام ژانرهای مختلف در تلویزیون به دلیل وسعت مخاطب  نیاز داریم، زیرا فراتر از مرز های کشور بر روی رسانه ملی ما زوم هستند، تلویزیون قلب تپنده یک ملت است و حساسیت آن در جهان بالا است و اخبار و عملکرد ما از طریق این آیینه شفاف و مشخص نمایان خواهد شد.

,

 

,

** "گاندو" فیلمساری کشور را از یک نواختی و کرختی بیرون آورد

, ** "گاندو" فیلمساری کشور را از یک نواختی و کرختی بیرون آورد, ** "گاندو" فیلمساری کشور را از یک نواختی و کرختی بیرون آورد,

وی با اشاره به اینکه "گاندو" تماشاگر زیادی را جذب کرده است، گفت: این سریال به موضوعی پرداخته که شاید کمتر در سال های قبل دیده ایم و در واقع فیلمسازی کشور را از یکنواختی و کرخی بیرون آورده است.

,

توکلی ادامه داد: نمی گویم کار خوبی انجام نشده بود کارهای متفاوتی ساخته شده اما حرف بنده این است که نیاز به گونه های مختلف و متفاوتی از سریال سازی در رسانه ملی داریم.

,

بازیگر مجموعه تلویزیونی "گاندو" تصریح کرد: چه بسا دنیا با سریال های متفاوت به لحاظ رنگ و لعاب و محتوا به ایده آل های جدیدی می رسد پس باید با زمان حتی جلوتر از زمان پیش برویم.

,

وی با اشاره به اینکه " گاندو" جسارت و شجاعت به خرج داده است، گفت: چرا خیلی از بخش های این سریال سانسور شد؟! چرا یک مسؤلی باید بیاید و اعتراض کند در شرایطی که در مملکت نیاز به شفاف سازی داریم.

,

 

,

, ,

 

,

** دولتمردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند

, ** دولتمردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند, ** دولتمردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند,

بازیگر مجموعه تلویزیونی "گاندو" با بیان اینکه دولت مردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند، تصریح کرد: مردم ما به روشنگری و شفاف سازی نیاز دارند نه اینکه همش پشت سر هم حرف بزنند! "گاندو" یک فصل تازه را باز کرده است.

,

وی ادامه داد: من به آقایان "افشار" و "امینی" به عنوان کارگردان، تهیه کننده و عوامل این سریال تبریک می گویم شاید باز بستر مناسب تری به لحاظ موقعیت هایی که این سریال برای بچه ها فراهم کرد باید ایجاد شود و نیاز است فراتر از این اتفاق بیفتد.

,

توکلی ادامه داد: فیلم های پلیسی به اصطلاح آن ور آبی را ببینید، صحنه های اکشن خاصی دارند چون هزینه می کنند، ما برای هر حرکتمان در راستای اهداف دولت و مملکتمان باید هزینه کنیم اینطور نمی شود باری به هر جهت بگذاریم و نسبت به مسایل و اتفاقات داخل کشور بی تفاوت باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان شاگردی که در مقابل بازیگران خیلی خوب تلویزیون و سینما شاگردی کردم و درس پس دادم و سکانس هایی را بازی کردم، تصریح کرد: امیدوارم سکانس هایی را که بازی کردم به دل مخاطبین بنشیند.

,

توکلی با بیان اینکه در این سریال عاطفه پدری را در وجود پدری که فرزندش اخلال گر اقتصاد کشور است می بینیم، افزود: چه رییس جمهور یا مسؤل باشیم یا نباشیم این حس پدری است، یک جایی قوانین و مسولیت ها و بروکراسی خاص اداری و حساسیت مسئولیت در سازندگی ارتباط پدر و فرزند نقش دارد.

,

بازیگر مجموعه تلویزیونی " گاندو"، گفت: بنده نقش پدری را بازی کردم که در سکانسی اشاره می کند که تا کمر در دوران جنگ در لجن بودیم و پشه ها اجازه نمی دادند تکان بخوریم، و جایی می گوید که اینقدر گرما و نمک در بدن ما نشسته بود که بدن ما تبخال زده بود؛ شما ممکن نیست تصور کنید یک سری جوان با حرارت خاص جوانی باشند و اطراف شما دشمن تا دندان  مسلح باشد و در محاصره قرار بگیرید.

,

 

,

, ,

 

,

** در سکانس های فیلمبرداری "گاندو" اشک ریختم

, ** در سکانس های فیلمبرداری "گاندو" اشک ریختم, ** در سکانس های فیلمبرداری "گاندو" اشک ریختم,

وی با بیان اینکه این دیالوگ ها واقعی بود، اضافه کرد: خود بنده بعد از صحنه های فیلمبرداری این سکانس ها مدت ها اشک ریختم که این آدم ها چه کسانی بودند چرا پس عوض شدند و این اتفاقات افتاد بعد می گوید: "کاش زن نگرفته بودم، برای اینکه سیستم این بچه را ساخته و رو به دلالی و اختلاس گری کشانده است".

,

بازیگر مجموعه تلویزیونی " گاندو " تصریح کرد: الان می توانیم بگوییم مدارس و آموزش و پرورش ما چرا با جامعه مچ نیست و چرا با جامعه همخوانی ندارد.

,

وی تصریح کرد: باید به شکلی در رسانه ملی که قلب تپنده یک ملت است عمل کنیم که در شأن ملت ما باشد، هزینه متخصص باید بدهیم و هزینه فکری و قدمی و همه نوع هزینه ای نیاز داریم تا بتوانیم اثر گذار باشیم.

,

بازیگر مجموعه تلویزیونی "گاندو" با بیان اینکه نکته اساسی نقشی که بازی کردم حس پدری است، تصریح کرد: من کاری ندارم در خارج بچه ۱۷، ۱۸ ساله می شود دنبال کار و زندگیش می رود زیرا ما فرهنگ فنی و قدرت مندی داریم و احترام به پدر و مادر و فرزندان را داریم و خانواده فرهنگ ما را حفظ می کند و نباید بگذاریم از هم متلاشی شود.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

** هالیوودی ها سال هاست اطلاعات سوخته را به فیلم و سریال تبدیل می کنند

, ** هالیوودی ها سال هاست اطلاعات سوخته را به فیلم و سریال تبدیل می کنند, ** هالیوودی ها سال هاست اطلاعات سوخته را به فیلم و سریال تبدیل می کنند,

وی با اشاره به اینکه هالیوودی ها سال های سال اطلاعات سوخته را به فیلم و سریال تبدیل می کنند، تصریح کرد: خروجی های متفاوت و مناسبی را هم دریافت کردند، حتی به زمان های قدیم برمی گردند و در سال های نه چندان دور هالیوود و تلوزیون های خارجی به این شکل کار می کردند.

,

وی گفت: نمی گویم ما هم باید دقیقا این کار را انجام دهیم اما به این موضوع شفاف سازی می گویند و در عین حال که جذابیت ایجاد می شود.

,

توکلی گفت: رسانه ملی قدم های جدیدی برداشته و این قدم های جدید را باید حمایت کرد و باید هزینه کرد، افزود: طرف دو سه ساله سر کار آمده و بعد پست مهمی گرفته و می خواهد در این دو سه سال خانه و ماشین و ویلا بخرد، برای همین یک مرتبه به اختلاس کشیده می شود چون جوان اند و در عرصه ای بزرگ شدند که چطور ماشین آقای فلانی زیر پای من نباشد نمی گوید که فلانی بدبختی و بیچارگی کشیده است و خاک خورده است پس این آموزش ها باید داده شود.

,

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید کمک کنند شرایط فرهنگی ایده آل را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه