اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با دانا:

برنامه دولت برای نحوه تخصیص 14 میلیارد دلار به کالاهای اساسی مشخص نیست/ ادامه پیگیری‌ها و جلسات مجلس با دولت برای تعیین تکلیف این بودجه

برنامه دولت برای نحوه تخصیص 14 میلیارد دلار به کالاهای اساسی مشخص نیست/ ادامه پیگیری‌ها و جلسات مجلس با دولت برای تعیین تکلیف این بودجه
رحیم زارع گفت: پیگیری ها و جلسات مجلس با دولت برای تعیین تکلیف 14 میلیارد دلار ادامه دارد و امیدواریم هرچه سریعتر به نتایجی برسیم که از فشار افزایش قیمت ها بر مردم کمی کاسته شود و مردم هزینه شدن این رقم را احساس کنند.
[

رحیم زارع، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص عملکرد دولت در نحوه تخصیص 14 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی اظهار داشت: با گذشت 4 ماه از سال 98 هنوز دولت این مصوبه مجلس را به درستی اجرا نکرده و برنامه ای برای نحوه هزینه کرد 14 میلیارد دلار ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه نحوه این کمک به کالاهای ضروری برای مردم مشخص نیست لازم است تا هرچه سریعتر اقدام موثری از سوی دولت برای تغییر در شیوه های تخصیص 14 میلیارد دلار صورت بگیرد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه بیان داشت: مجلس بارها از دولت خواسته است تا این شیوه ها را به مجلس ارجاع بدهد اما هنوز دولت برنامه ای برای تعیین تکلیف تخصیص 14 میلیارد دلار به کالاهای اساسی ندارد.

,

زارع با بیان اینکه روش های مختلفی برای تخصیص این بودجه پیشنهاد شده است عنوان کرد: روش های گوناگونی از جمله کالابرگ الکترونیک، پرداخت به صورت نقدی یا غیرنقدی مطرح شده است که دولت تا کنون هیچ یک از آنها را قبول نکرده و از طرف دیگر مخالف اصلی کون الکترونیکی هم خود دولت است.

,

وی در پایان تصریح کرد: پیگیری ها و جلسات مجلس با دولت برای تعیین تکلیف 14 میلیارد دلار ادامه دارد و امیدواریم هرچه سریعتر به نتایجی برسیم که از فشار افزایش قیمت ها بر مردم کمی کاسته شود و مردم هزینه شدن این رقم را احساس کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه