اخبار داغ

دارنده مدال برنز مسابقات بین‌المللی کاراته ترکیه:

حضور در سکوهای بین‌المللی با حجاب، تبلیغ بزرگی برای اسلام است

حضور در سکوهای بین‌المللی با حجاب، تبلیغ بزرگی برای اسلام است
نصریان، دارنده مدال برنز کاراته در مسابقات کاپ آزاد ترکیه گفت: حجاب مانع محدودیت و پیشرفت نیست، من با کسب مقام و بالارفتن بر سکو در مسابقات بین المللی با داشتن حجاب این تفکر را به خوبی نقض کردم که حجاب محدودیت نیست.
[

به گزبه گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه نصریان قهرمان محجبه کاراته اسفراینی دارنده دو عنوان قهرمانی کشوری و سومی مسابقات کاپ آزاد ترکیه در سال 97 در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با اهمیت و ارزش حجاب گفت: برخلاف خیلی از نظرات ضددینی که حجاب را محدودیت و مانع پیشرفت می دانند من با کسب مقام در مسابقات بین المللی ثابت کردم که حجاب هیچ زمانی مانع موفقیت و پیشرفتم نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

وی در رابطه با اینکه واکنش زنان دیگر کشورها به حجاب شما در مسابقات بین المللی چگونه بود، گفت: وقتی ما را با حجاب کامل می دیدند بخاطر افکار منفی که رسانه ها به آنها القا کرده بودند از ما دوری می کردند و در روزهای نخست ارتباط خوبی با ما برقرار نمی کردند اما بعد از اینکه رفتار و اخلاق بچه های ایران را می دیدند ،افکار منفی که در ذهنشان پرورانده شده بود، بی معنی می شد.

,

 

,

این قهرمان ورزشی ادامه داد: زمانی که با حجاب کامل بر روی سکوی قهرمانی رفتم نشان دادم که داشتن حجاب به هیچ عنوان مانع پیشرفت نیست و اینکه اعتقادات و حجاب ما مخصوص ایران نیست بلکه با سفر به هر نقطه از دنیا اعتقاداتمان عضوی جدانشدنی از ماست.

,

 

,

نصریان اضافه کرد: برخی معتقد هستند که حجاب باعث محدودیت و عدم پیشرفت می شود که این حرف کاملا اشتباه و بی معنی است و کسانی که این حرف را می زنند هنوز به درک درستی از اهمیت حجاب نیافته اند و راه های پیشرفت را پیدا نکرده اند.

,

 

,

وی گفت: یکی از راه های اصلی پیشرفت تلاش و کوشش فراوان است و پوشش و حجاب به این معنا نیست که بانوان از فعالیت های اجتماعی دست بکشند.

,

 

,

این قهرمان محجبه معتقد است: جلوگیری از چشم چرانی ها در جامعه ، کاهش اسیب های اجتماعی ، ارامش روانی، استحکام پیوند خانوادگی از آثار مثبت حجاب در جامعه است.

,

 

,

نصریان در رابطه با یکی از خاطرات شیرین خود در رابطه با حجاب گفت: در مسابقات ترکیه دختری نوجوان از من پرسید که این چیزی که شما بر سر می کنید باعث اذیت و یا گرم شدن شما نمی شود، در پاسخ به او فلسفه داشتن حجاب را برایش توضیح دادم و از ارزش هایش گفتم، اینکه ما را از نگاه نامحرم دور می کند، به گونه ای که علاقه مند به این مبحث شده بود و مدام برای دانستن بیشتر سوال می کرد.

,

 

,

وی در انتها گفت: در واقع یک ورزشکار وقتی به میدان های جهانی راه پیدا می کند با داشتن حجاب اسلامی می تواند این اعتقاد و باور را به سایر ادیان ها و افکار عرضه کند و بروی سکو رفتن با نماد اسلامی و حجاب خود تبلیغی بزرگ است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه