اخبار داغ

معاون وزیر کشور خبر داد

اعطای تسهیلات تا سقف 3 میلیارد تومان به طرح‌های بزرگ و زود بازده

اعطای تسهیلات تا سقف 3 میلیارد تومان به طرح‌های بزرگ و زود بازده
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری ها می تواند تسهیلات با سود کم یا بلاعوض کمک کند و اگر شهرداری ها طرح ها بزرگ و زودبازده تعریف کند این سازمان نیز تسهیلات خوبی تا سقف 3 میلیارد تومان ارائه خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جمال نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس، اظهار داشت: باز آفرینی شهرهای بزرگ و میانی یکی از طرح های مهم برای شهرهای کشور که از سیاست های اصلی دولت و نظام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در استان خراسان اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده است، خاطرنشان کرد: بازدیدی از شهرهای خلیل آباد، کاشمر و بردسکن انجام شد کارهای بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.

,

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با تاکید بر اینکه راه اندازی دفاتر تسهیل گری در محلات خلیل آباد یک کار ارزشمندی است که نشان می دهد شهرهای کوچک ما نیز با این ادبیات کار می کنند، تصریح کرد: شهر خلیل آباد یک شهر قدیمی و در مسیر زائران امام رضا قرار دارد و شهردار این شهر نیز اقدامات خوبی با مشارکت خود شهروندان انجام می دهد.

,

وی با اشاره به اینکه باز آفرینی این منطقه نه تنها ساکنان این منطقه بلکه به زائران نیزخدمات رسانی می کند، اذعان کرد: شهردار قصد دارد که شهر خلیل آباد را به عنوان یک باغ شهر و کانون گردشگری مطرح می کنند که بسیار ارزشمند است و امیدواریم در سفرهای بعدی که به این شهرستان می آییم خیلی از طرح هایی نظیر ذخیره روان آب ها، احیای قنوات و... نیز به نتیجه برسد.

,

جمال نژاد همچنین در ادامه عنوان کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری ها می تواند تسهیلات با سود کم یا بلاعوض کمک کند و اگر شهرداری ها طرح ها بزرگ و زودبازده تعریف کند این سازمان نیز تسهیلات خوبی تا سقف 3 میلیارد تومان ارائه خواهد داد.

,

وی در پایان تشریح کرد: اگر پروژه های عمرانی و زیرساختی برای شهر تعریف کنند آمادگی داریم که به آنها به صورت مساعدت بلاعوض کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه