اخبار داغ

یادداشت

قتل حجاب در دادگاه غرب متمدن!

قتل حجاب در دادگاه غرب متمدن!
مروه الشربینی بانوی محجبه مسلمان بود که در سال 2009 هنگامی که برای رسیدگی به شکایت از یک مرد هتاک اروپایی در دادگاهی در آلمان حاضر شده بود،‌ مورد ضربات چاقوی آن مرد قرار گرفت و به همراه جنین سه ماهه‌اش به شهادت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، مروه الشربینی در دل دنیای پر از فریب و نیرنگ غربی علاوه بر اینکه حجاب خود را حفظ کرد، به هیچ کس اجازه توهین به حجابش را نداد و از ارزش های خود دفاع کرد و در این راه شهید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

سال ۲۰۰۹ دقیقاً ده سال پیش بانویی در اروپای به ظاهر متمدن توسط یک اروپایی مورد توهین قرار گرفت و در دادگاهی که برای دفاع از مروه تشکیل شده بود توسط همان آقای متمدن غربی مورد حمله قرار گرفت و با ضربات چاقو در مقابل چشمان همسر و فرزندش به شهادت رسید به این جرم که بانوی باحجاب مسلمان است.

,

دنیای پر از فریب غرب آنقدر فضا را مسموم کرده است که عده ای در اروپای متمدن نمی توانند وجود مسلمانانی را که به ارزش های خود احترام می گذارند، تحمل کنند.

,

در نگاه تمدن امروز غرب، مسلمان بودن و حفظ حجاب یعنی عقب ماندگی، یعنی تروریست بودن، یعنی انسان نبودن.

,

الکس دبلیو، قاتل مروه سعی داشت روسری مروه را از سرش بردارد؛ فحاشی این مرد که الشربینی را به اتهام داشتن روسری «تروریست» خطاب کرده بود نشان می دهد دنیای غرب چقدر نسبت به حجاب لجن پراکنی کرده است همانگونه که اکنون عده ای از طریق شبکه های ماهواره ای دختران مسلمان ایران اسلامی را به بی حجابی ترغیب می کنند.

,

در دادگاه مروه پس از حمله الکس دبیلو حتی پلیس آلمان نیز به سمت مجرم تیراندازی نکرد بلکه همسر مروه را مورد اثبات گلوله قرار داد؛ در کنار اینکه چگونه مجرم پرونده به همراه خود چاقو آورده است، شاید بتوان گفت همکاری پلیس آلمان در تیراندازی به سمت همسر مروه نیز جای سوال است.

,

دنیای به اصطلاح متمدن غرب فقط ادعای حقوق بشر را دارد و رسانه های غربی که به کوچک ترین موضوعات در حوزه حقوق بشر واکنش نشان می دهند و از صفحات روزنامه ها گرفته تا صفحات وب سایت ها و شبکه های اجتماعی را از موضوعاتی کوچک پر می کنند در آن روز رفتار آن ها به گونه ای بود که انگار اتفاق خاصی نیفتاده است و این قتل فجیع را پوشش ندادند.

,

دشمنی غرب با حجاب زنان مسلمان مربوط به امروز و دیروز نیست؛ حافظه تاریخی ملت مسلمان ایران نشان می دهد که غرب به اصطلاح متمدن از ده ها سال پیش با حجاب مبارزه می کرد.

,

در ایران از نادانی شاه کشور سوء استفاده کردند و بسیاری را در مسجد گوهرشاد به شهادت رساندند تا حجابشان را از آن‌ها بگیرند؛ رضا خان قلدر تحت تاثیر همان تفکر منحط غرب فکر می‌کرد پیشرفت کشور در این است که زن مسلمان ایرانی بدون حجاب مانند زنان اروپایی باشد.

,

امروز نیز برای حذف حجاب و حیا از جامعه مسلمان انواع روش های مختلف را در رسانه های خود به کار می گیرند اما خون زنان مسلمانی مانند مروه که برای حجاب جان خود را دادند نخواهد گذاشت عده ای با توهم بی حجاب  کردن جامعه مسلمان ارزش های اسلامی را زیر سوال ببرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه