اخبار داغ

سردار فدوی:

آمریکا امروز به توانمندی های جمهوری اسلامی اذعان می کند/ ما در جریان کامل توانمندی های نظامی آمریکایی ها هستیم

آمریکا امروز به توانمندی های جمهوری اسلامی اذعان می کند/ ما در جریان کامل توانمندی های نظامی آمریکایی ها هستیم
جانشین سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در جریان کامل توانمندی های نظامی و تفکری آمریکایی ها هستیم؛ گفت: انقلاب اسلامی امروز به توانمندی دست پیدا کرده است که دشمن به دنبال توانمندی های جدید برای مقابله با ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سردار علی فدوی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهر بزرگانی همچون شهید خرازی، ردانی پور و کاظمی است، اظهار کرد: این افتخار برای بنده وجود داشته است که در ایام دفاع مقدس به سبب ذوق و شوقی که همه داشته اند خدمت آن ها برسم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه اسم این شهیدان در دل کسانی که دلداده انقلاب اسلامی هستند، ذوق و شوق ایجاد می کند، عنوان کرد: برکت این شهیدان دائم جبهه حق را در گستره وسیع تری قرار می دهد.

,

وی با بیان اینکه تغییر مسئولیت ها مهم نیست، آنچه مهم است انجام وظیفه است، خاطرنشان کرد: خدا را شکر این افتخار برای پاسداران انقلاب اسلامی وجود درد که در طول انقلاب اسلامی به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند و هر روز جلوه ای از جلوه های حق در انقلاب اسلامی نمود پیدا می کند.

,

سردار فدوی با بیان اینکه بیش از 40 سال است که با بزرگ ترین دشمنی که در طول تاریخ می توان دید به جز مقطع پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مواجه هستیم، گفت: این دشمنی را با بزرگ ترین اتحادی که می توانستند به وجود کنند، ایجاد کرده اند و هر کسی که در خود توانی می دیده در این اتحاد شیطانی به رهبری شیطان بزرگ آمریکا وجود پیدا کرده است.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: اگر این دشمنی جلوه ای پیدا نکرده است، به دلیل عدم توانایی دشمنان بوده است.

,

وی با بیان اینکه هر روز ابعاد جدیدی از این دشمنی جلوه کرده است، تصریح کرد: آیا امروز ما قابل مقایسه با چند سال پیش خود هستیم؛ همه دشمنان ما اذعان می کنند که قدرت جمهوری اسلامی هر روز بیشتر شده است و رویارویی های مداوم بین ما و آمریکا، نماینگر جلوه های جبهه حق و ذلیلی جبهه باطل است.

,

فدوی خاطرنشان کرد: چون توانایی مقابله ب جمهوری اسلامی ندارند؛ به سراغ کسانی رفتند که با چند واسطه به جمهوری اسلامی علقه ای داشتند و در همه نقاطی که علیه جمهوری اسلامی اقدامی کردند با شکست مواجه شدند.

,

این فرمانده سپاه تاکید کرد: آمریکایی ها خود را ابرقدرت می دانند و نمی خواهند برای دشمنشان تبلیغ کنند؛ رئیس جمهور قبلی آمریکا خود اذعان کرد که ما و همه دولت های اروپایی و اعراب منطقه می خواستیم سوریه سقوط کند و چون ایران نخواست، در این امر موفق نشدیم.

,

وی با بیان اینکه دشمنان ما در عرصه های مختلف هنوز جلوتر از ما هستند، گفت: آن چه در این معادله سبب پیروزی جمهوری اسلامی شده است، حرکت بر روال حق و انجام تکالیف الهی انقلاب اسلامی و سربازان جمهوری اسلامی است.

,

سردار فدوی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) که ما مکلف به انجام وظیفه هستیم و مامور به نتیجه نیستیم، اظهار کرد: در طول 40 سال گذشته ما مسر به انجام وظیفه بودیم که عمل کنیم و تاکنون به آن عمل کرده ای که نمونه آن شهدای دفاع مقدس است.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه بیش از 12 سال است که، آمریکا به عنوان اصلی ترین دشمن ما به توانمندی های ما اذعان می کند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز به توانمندی دست پیدا کرده است که دشمن به دنبال توانمندی های جدید برای مقابله با ما است.

,

وی با بیان اینکه ما در جریان کامل توانمندی های نظامی و تفکری آمریکایی ها هستیم؛ گفت: وزیر دفاع پیشین آمریکا در پایگاه زفره جلوی همین هواپیمای گلوبال هاوک ایستاد و گفت:«ما و متحدانمان در اروپا و متحدانمان در منطقه به دنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم که بتوانیم در برابر جمهوری اسلامی موفق باشیم»

,

فدوی با اشاره به امنیت کامل ایران در میان منطقه پر از آتش خاورمیانه، عنوان کرد: دلیل اینکه خداوند به ما نظر دارد، عمل به تکالیف توسط دلدادگان به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در کارهایی که سخت است و پای جان در میان است موفق هستیم، عنوان کرد: ما در کارهایی که سختی زیادی هم ندارد،  به دلیل عمل نکردن به قاعدهده هایی که خداوند تعیین کرده است عمل نکرده ایم.

,

وی ادامه داد: ما اگر به جای عمل به قاعده های دشمنان به قاعده هایی که خواندبان فرموده عمل کنیم موفق خواهیم بود.

,

فدوی با بیان اینکه پایداران و بسیجیان براین انقلاب اسلامی حاضرند هر کاری از جمله دادن جان عمل کنند، گفت: ماموریت هایی که به سپاه پاسداران واگذار شده است در طیف های سخت، نیمه سخت و نرم است.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: سه نیروی هوایی، دریاای و زمینی در جنگ سخت ماموریات دارند اما سپاه های های استانی در همه طیف های جنگ علیه دشمنان نقش دارند و این به دلیل توانمندی های بی کران بسیج است.

,

وی ادامه داد: مسئولیت در استان اصفهان از هر نقطه در جهان سخت تر است، چون بسیاری از بزرگان کشوری و جبهه و جنگ اهل این استان هستند.

,

فدوی در پایان برای سردارسلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین زوی توفیق روزافزون کرد و گفت: امیدواریم توفیق خدمت در همه عرصه ها داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه