اخبار داغ

وقتی جهانگیری بر خلاف جریان رودخانه شنا می کند!/ خودزنی به سبک معاون اول دولت برای کسب رای مردم در 1400

وقتی جهانگیری بر خلاف جریان رودخانه شنا می کند!/ خودزنی به سبک معاون اول دولت برای کسب رای مردم در 1400
طی روزهای اخیر اسحاق جهانگیری بر خلاف مناظره انتخاباتی خود برای تشکیل دولت دوازدهم در جمع دانشگاهیان در موضعی مخالف با دولت گفت: امروز شرایط کشور از نظر معیشت، بودجه و شرایط ارزی بسیار بحرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها مردم سخنانی که اسحاق جهانگیری در مناظره انتخاباتیِ تشکیل دولت دوازدهم با رقبای خود داشت را در ذهن مرور می کنند، حرف هایی که رنگ و بویی از واقعیت ندارد و موجب استمرار دولتی شد که از عمر 4 ساله نخست خود جز وعده و شعار ارمغانی را برای عموم نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
بدون شک مشهور ترین وعده معاون اول رئیس جمهور را اگر از مردم سوال کنید در این جملات اجماع نظر دارند که جهانگیری پس از  دولت یازدهم گفت: "مشکلات بزرگی را حل کردیم، ثبات به اقتصاد ایران برگرداندیم، مگر یادتان می رفت لحظه ای نرخ ارز و قیمت کالا عوض می شد؟
,
 
,
ما اقتصاد کشور را اه انداختیم، ماشین اقتصاد کشور راه افتاده، سرعتش کم است اما انشالله زیاد می شود، ما سهام عدالت را واقعی خواهیم کرد من به شما اطمینان خواهم داد".
,
 
,
و اما 17 تیر ماه سال جاری اسحاق جهانگیری در نشست روسای دانشگاه های کشور در موضعی متفاوت و خلاف دولت اعلام کرد شرایط کشور از نظر معیشت، بودجه و شرایط ارزی بسیار بحرانی است و کمتر با این شرایط روبرو بودیم.
,
 
,
شاید سخنان مذکور برای برخی سوال برنگیز باشد که چرا با وجود هم حزب بودن برخی وزرا با معاون اول روحانی در دوره نخست و دوم ریاست جمهوری وی و در حالی که این دولت همچنان قدرت اجرایی را در دست دارد، شاهد مواضع متفاوتِ جهانگیری هستیم. 
,
 
,
کاملا روشن است که این ژست های سیاسی ظاهرکارانه بوده و مواضع جهانگیری اساسا تبلیغاتی و برای انتخابات دور بعدی ریاست جمهوری است تا با جدا کردن سهم خود از دولت به دنبال جلب نظر و کسب رای باشد.  
 
 
,
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه