اخبار داغ

بانوی ورزشکار موفق و قهرمان میاندوآبی:

حجاب و عفت؛ زینت قهرمانی بانوی ورزشکار ایرانی/ حضور با حجاب نوعی تبلیغ فرهنگ و اعتقاد ملی به دنیا است

حجاب و عفت؛ زینت قهرمانی بانوی ورزشکار ایرانی/ حضور با حجاب نوعی تبلیغ فرهنگ و اعتقاد ملی به دنیا است
بانوی ورزشکار موفق و قهرمان میاندوآبی گفت: حجاب و عفت، زینت قهرمانی بانوی ورزشکار ایرانی است و بانوان ورزشکار ایرانی بارها ثابت کرده اند که زن ایرانی می تواند موفق باشد و حجاب هم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، عرصه های ورزشی، فرهنگی، سیاسی و … در واقع میدانی برای نمایش دین و فرهنگ و اعتقاد مردم کشورهای مختلف است و در این بین حضور بانوان ایرانی با حجاب اسلامی، گویای بسیاری از حقایق و ارزش های دینی و اعتقادی جامعه بوده که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان ایران اسلامی توانسته اند با حضور پررنگ و با حجاب کامل در مسابقات ورزشی عنوان بین المللی فراوانی را کسب کرده و در واقع اقتدار، استقلال و آزادی زنان مسلمان را که حیا را با هویت خود گره‌زده‌اند به جهانیان عرضه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

شاید عده ای بر این باور باشند که ورزش کردن با حجاب و پوشش بانوان ایرانی، کاری دشوار و نشدنی است اما امروزه شاهد آن هستیم که حجاب نه فقط مانعی برای روی آوردن بانوان به ورزش نشد، که به یکی از موفقیت‌های بانوان در ورزش نیز تبدیل شده است و نمونه آن را در مدال آوری بانوان ورزشکار ایرانی در عرصه های مختلف ورزشی شاهد هستیم.

,

یکی از این بانوان ورزشکار، “ندا دانشمند” تکواندوکار موفق و قهرمان میاندوآبی است که توانسته به مقام های برتر در مسابقات دست یابد.

,

وی که متولد ۷۲ و کارشناس تربیت بدنی و از حافظان قرآن کریم نیز است به دلیل اینکه مادرش خانم شریفی مربی تکواندو بوده و با تشویق های خانواده، به ورزش روی آورده است و اکنون به عنوان یکی‌ ازبانوان ورزشکار موفق در سطح کشور مطرح است.

,

این ورزشکار موفق میاندوآبی، مدرک داور کشوری تکواندو را نیز داشته و علاوه بر تکواندو، در ژیمناستیک، دفاع شخصی، تنیس روی میز و تیراندازی نیز فعالیت و سررشته دارد.

,

وی در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت، گفت: با تشویق و حمایت خانواده ام، ورزش را از کودکی شروع کرده و حدود هشت سال نیز است که به صورت حرفه ای ورزش تکواندو را ادامه می دهد و توانسته به موفقیت هایی نیز دست یابد.

,

این بانوی ورزشکار میاندوآبی که با بیان اینکه خانواده  اصلی ترین مشوقین من در ورزش هستند، اظهار کرد: تاکنون توانسته ام یک مدال نقره ژیمناستیک استانی، ۹ مدال طلا استانی تکواندو، مدال نقره مسابقات کشوری تکواندو ، مدال طلا و نقره در مسابقات کشوری دفاع شخصی را بدست بیاورم.

,

دانشمند با بیان اینکه برای نخستین بار در مسابقات استانی ژیمناستیک در سال ۹۷ شرکت کرده و به موفقیت رسیده است، تصریح کرد: در کنار ژیمناستیک به ورزش تکواندو نیز روی آورده و بیش از هست سال است که بصورت حرفه ای ورزش را ادامه داده و روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته ام، طوری که حتی تعطیلات نیز تمرین داشتیم وهمیشه بعد از مدرسه و دانشگاه  به تمرین می رفتم.

,

 

,

, ,

این ورزشکار موفق میاندوآبی در مورد حجاب بانوان ورزشکار نیز اظهار کرد: ما مسلمان هستیم و حجاب از ارزش های دینی و اعتقادی جامعه ما هست و وقتی به عنوان یک ورزشکار در مسابقات به موفقیت دست یافته و با حجاب نیز به روی سکو می رویم، در واقع فرهنگ و اعتقاد خود را به دنیا نمایش می دهیم.

,

دانشمند افزود: به نظر من حجاب نه تنها هیچ محدودیتی برای بانوان ورزشکار ندارد، بلکه خیلی آرامش بخش بوده و برای همه بانوان ایرانی نیز زمانی که یک دختر محجبه مسلمان و ایرانی روی سکو می رود، خیلی لذت بخش و مایه آرامش و اعتماد به نفس نیز است.

,

وی گفت: حجاب نه تنها مانع موفقیت بانوان ایرانی نیست بلکه بانوان ورزشکار ایرانی بارها ثابت کرده اند که زن ایرانی می تواند موفق باشد و حجاب هم داشته باشد.

,

این ورزشکار موفق و قهرمانی میاندوآب اظهار کرد: حجاب و عفت، زینت قهرمانی بانوی ورزشکار ایرانی است و من تمام تلاشم را کرده ام با کسب مدال ثابت کنم بانوان هم توانمند هستند و حجاب محدودیت نیست.

,

وی در پایان گفت: آرزوی موفقیت تمام ورزشکاران ایران و به خصوص بانوان ایرانی را در تمام میادین ورزشی دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه