اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد:

احداث و مرمت 550 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده توسط جهادگران خراسان رضوی

احداث و مرمت 550 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده توسط جهادگران خراسان رضوی
محمد روحانی گفت: تعداد ۴۰۰ واحد مرمت و ۱۵۰ واحد برای سیل‌زدگان استان گلستان توسط بسیج سازندگی خراسان رضوی احداث شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: سپاه پس از مرحله بحران سیل وارد مرحله دوم که ساخت و مرمت منازل سیل‌زدگان شده است که در این مرحله در قالب طرح جهاد همبستگی عملیات مرمت و احداث ۲۰۰۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان کل کشور را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: سهم سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در این طرح، ۱۰۰۰ واحد است که از این تعداد ۴۰۰ واحد مرمت و ۱۵۰ واحد برای سیل‌زدگان استان گلستان توسط سپاه امام رضا(ع) که معین سپاه گلستان می باشد، احداث شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی ادامه داد: در این مرحله سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) فهرستی بالغ بر ۲۰۰۰ واحد که توسط بنیاد مسکن شناسایی شده بود دریافت کرده و در قالب چندین تیم شناسایی در محل شهرستان گنبدکاووس کار خود را آغاز کرد.

,

روحانی تصریح کرد: پس از بررسی چند روزه فهرستی در حدود ۱۵۰ نفر افراد نیازمند با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و سپس افراد ضعیف را شناسایی شده و کار خود را با چند تیم از گروه‌های جهادی آغاز کرد.

,

وی بیان کرد: بسیج سازندگی خراسان رضوی پس از خرید مصالح در روستاهای بی‌بی شیروان ،قوچ مراد و سرپل مرمت را شروع و در بازه حدود ۱۵ روزه ۵۰ منزل را مرمت و تکمیل جهت بهره‌برداری مددجویان تحویل آنان داد و در حال حاضر حدود ۵۰ منزل جهت مرمت در دست اقدام و تا چند حدود ۱۰ روز آینده تحویل مددجویان می‌شود.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین جهت ساخت منازل مددجویان بهزیستی ۳۵ نفر توسط بهزیستی شهرستان معرفی‌شده و شناسایی توسط کارشناسان سازمان بسیج انجام و پی‌کنی آن جهت فونداسیون شروع شده است.

,

روحانی با بیان اینکه در حال انعقاد تفاهم با کمیته امداد جهت احداث حدود ۵۰ منزل مسکونی برای مددجویان گنبدکاووس هستیم، افزود: حدود ۲۰ مورد احداث منزل مددجویان عادی با اولویت افراد ضعیف نیز در دستور کار است و شناسایی آن انجام شده و تفاهم با اکثر مالکین صورت گرفته که انشاالله طی چند روز آینده عملیات اجرایی آن انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه