اخبار داغ

رییس مرکز پویانمایی صبا خبر داد:

تولید مجموعه‌های نام آشنا و جدید پویانمایی در سال جاری

تولید مجموعه‌های نام آشنا و جدید پویانمایی در سال جاری
رییس مرکز پویانمایی صبا از تولید مجموعه‌های نام آشنا و جدید پویانمایی در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمدرحیم لیوانی عصر امروز در اختتامیه جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران در کرمانشاه اظهار داشت: دومین دوره این جشنواره را در حالی آغاز کردیم که توشه گرانقدر و پرباری را از جشنواره نخست در همدان با خود به همراه داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در راهبرد جدی دوره جدید ریاست این سازمان تمرکز بر گسترش کمی و کیفی آثار پویانمایی داخلی برای تأمین نیاز شبکه‌های سراسری و استانی را در دستور کار قرار داده است.

, تأمین,

رئیس مرکز پویانمایی صبا افزود: در اولین گام لازم بود، اعتمادسازی لازم مابین سازمان صدا و سیما به عنوان بزرگترین سفارش دهنده تولیدات پویانمایی و تولیدکنندگان بخش خصوصی، ایجاد شود که تصمیم قاططعانه ریاست جدید سازمان برای تسویه تمامی معوقات و تعهدات گذشته سازمان علیرغم تمامی مضائق موجود، موجب دلگرمی و ایجاد شور و اشتیاق در تولیدکنندگان شد.

, رئیس, قاططعانه, مضائق,

لیوانی بیان داشت: در گام دوم و تکمیل کننده گام اول، دستور ریاست سازمان برای افزایش ۲۵ درصدی تولیدات و تعهد ساخت برنامه‌های پویانمایی موجب تحرک مضاعف حوزه تولید و دست اندکاران پویانمایی شد.

, اندکاران,

وی تصریح کرد: نتیجه مدیریت آن اقدامات جهادی و انقلابی در رشد کیفیت و حجم آثار پویانمایی در مرکز پویانمایی صبا و معاونت امور استان‌ها اثر خود را نشان داده و در سالگرد جشنواره اول، می‌توانیم بگوییم که گام نخست را محکم برداشته‌ایم.

,

رئیس مرکز پویانمایی صبا افزود: در ارتقای کیفی آثار پویانمایی در دو سال اخیر همین بس که گذشته از فروش بین المللی آثار تولید شده قبلی، برخی آثار در حال تولید، همزمان قرارداد فروش خارجی دارند و به محض تولید و همزمان با بخش داخلی به شبکه‌های بین المللی برای پخش ارسال خواهند شد.

, رئیس, المللی, المللی,

لیوانی تاکید کرد: اکنون با راهبرد تولید مجموعه‌های پرتعداد ۵۲ و ۱۰۴ قسمتی پویانمایی ضمن ایجاد اشتغال مطمئن برای تولیدکنندگان بخش خصوصی، این نوید را به مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی خواهیم داد که در ادامه تولیدات سال ۹۷، امسال و سالهای آتی شاهد مجموعه‌های نام آشنا و جدید پویانمایی خواهند بود که سودای شاخص شدن در پهنه جمهوری اسلامی و درنوردیدن مرزهای بین المللی را نیز در سر دارند.

وی بیان داشت: تاکید ویژه ریاست محترم سازمان بر اشاعه و گسترش تولیدات برگرفته از قصه‌ها و آموزه‌های قرآنی و نیز مضامین دینی که در دستور کار شورای اندیشه ورزی پویانمایی قرار گرفته، نویدبخش دستیابی به تولیدات پاک و مبتنی بر فرهنگ دینی در آینده‌ای نزدیک را می‌دهد و ما را یک گام دیگر به شعار آرمانی تبدیل شدن به «قطب تولید آثار پویانمایی دینی در جهان» نزدیک خواهد کرد.

, سالهای, المللی,
,
, ورزی,

این مسئول توجه به رونق حوزه تولیدات جانبی پویانمایی از جمله، بازی‌های رایانه‌ای، تولید اسباب بازی، حضور مؤثر در حوزه چاپ و نشر و فضای مجازی و سایر حوزه‌های مرتبط و… را موجب هموار شدن مسیر تجاری سازی و سودآوری تولیدات پویانمایی دانست و گفت: دستور اخیر ریاست سازمان در خصوص بازاریابی خارجی آثار پویانمایی بی تردید در این زمینه راهگشا خواهد بود.

, مؤثر,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه