اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دعوت به حجاب، دعوت به روشنفکری است/ حجاب سنگر دفاع از اسلام است

دعوت به حجاب، دعوت به روشنفکری است/ حجاب سنگر دفاع از اسلام است
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حجاب نشانه روشنفکری است و روشنفکر واقعی کسی است که در جامعه حضور و دنبال جلوه گری و دلبری از دیگران نیست افزود: شما بانوان محجبه باید دیگران را به حجاب که دعوت به روشنفکری است دعوت کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام حبیب الله شعبانی عصر امروز در همایش حافظان حریم خانواده در همدان با بیان اینکه در بحث حجاب حرف برای گفتن بسیار است افزود: دربحث حجاب وعفاف هم در مباحث نظری و هم عملی فراوان میشود صحبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه اولین نکته  در خصوص حجاب این است که حجاب ورود به عرصه تمدن است افزود: اعتقاد ما این است کسی که حجاب دارد اهل عزت نفس است و این حجاب است که تعالی  روحی وانسانی را برای انسان ایجاد می کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: انچه که باعث تکامل چه برای زن و چه مرد میشود حجاب است.

,

وی با بیان اینکه خداوند تعالی کسانی که ارزشمند هستند مورد خطاب حجاب قرارداده است افزود: در بعضی از ادیان حجاب واجب نیست و همین طوربعضی از افراد و  کسانی که از تمدن به  دور و اهل اندیشه و تفکر نیستند اسلام حجاب را بر اینها لازم نمیداند.

,

حجت الاسلام شعبانی با  بیان اینکه حجاب نصیب هر کسی نمیشود افزود: این گوهرباید گوهر باشد تا در صدف قرار بگیرد.

,

وی با اشاره به اینکه نباید با بی حجابی به سمت بی تمدنی حرکت کرد افزود: آن چیزی که روابط زن و مرد را تنظیم می کند حجاب است

,

امام جمعه همدان با تاکید بی حجابی نشانه امروزی بودن نیست افزود: حجاب نشانه روشنفکری است و رو شنفکر واقعی کسی است که در جامعه حضور و دنبال جلوه گری و دلبری از دیگران نیست.

,

وی ادامه داد: فرد روشنفکر اینقدر نسبت به خودش اعتماد دارد که حاضر نیست با نگاه دیگران اعتماد به نفس بگیرد.

,

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: امروز غرب بنا دارد با القای احساس حقارت در افراد بی حجابی را در جامعه ما ترویج دهد.

,

وی با اشاره به اینکه زیست عفیفانه موجب بقای خانواده  می شود افزود: حجاب یک هویت ملی و اسلامی است  و یک پرچم است و همه جامعه بداندند اگر بخواهیم مشکلات و آمار طلاق کاهش  و از گزند آسیب های اجتماعی رها بشویم همه باید به سمت حجاب حرکت کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: امروز شما باید بدانید حجاب سنگر دفاع از اسلام است و اگر مورد هجمه قرار می گیرید به این دلیل است که سنگر می باشید.

,

وی با بیان اینکه اکثر بانوان کم حجاب متدین هستند افزود: این بانوان دلشان پر از صفا است و  بی حجابی اینها نشانه بی دین بودن انها نیست.

,

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: اگر گاهی از موارد در خصوص حجاب صحنه هایی می بینید که وابسته به فضایی هست که درست شده است و اینکه در سبک زندگی برخی اتفاقاتی رقم خورده این به معنای تضاد این قشر با جامعه نیست.

,

وی تاکید کرد: دشمنی که به دنبال بی حجاب کردن بانوان کشور است باید بداند شما پای کار نظام هستید.

,

امام جمعه همدان  با پرسیدن چند سئوال از بانوان کم حجاب گفت: آیا می دانید چرا دشمن از وضعیت حجاب شما خوشحال می شود ؟چر ا کسانی که به عقاید شما هجوم می آورند شما را به عنوان لشگر خودی معرفی می کنند؟ بانوان بدانید وضعیت حجاب شما به قدری مهم است که دشمن دارد سو استفاده می کند و دشمن می خواهد آرامش روحی جامعه را بگیرد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولین ارشد نظام در اظهارنظرها در خصوص حجاب مواظب باشند گفت: مسئولین نباید اظهارنظرهای عوامانه کنند چون مساله تخصصی است.

,

حجت الاسلام شعبانی با انتقاد از بانوان محجبه در امر به معروف در خصوص حجاب گفت: آیا وضعیت حجاب را فقط باید دولت و نیروی انتظامی برررسی کند ؟همه من و شما موظف هستیم  به امر به مرعوف و نهی از منکر البته نه با عصبانیت و باید با لطافت تذکر بدهیم.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه دعوت به حجاب دعوت به متمدن بودن و روشنفکر بودن است افزود: شما روشنفکرید تلاش کنید دیگران هم به تفکرشما  نزدیک شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه