اخبار داغ

الهام چرخنده در جمع بانوان همدانی:

دیگر منت سینما روی سرم نیست/ لقب الهام زهرایی که از طرف رهبر انقلاب به من داده شد

دیگر منت سینما روی سرم نیست/ لقب الهام زهرایی که از طرف رهبر انقلاب به من داده شد
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه دیگر منت سینما روی سرم نیست بیان کرد: کاش در آن زمان یک الهام چرخنده ای بود و وقت من آنقدر بیهوده نمی‌رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان؛ الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون عصرامروز در اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در پیاده راه خیابان بوعلی همدان ضمن تبریک دهه کرامت گفت: من بختیاری هستم و البته همه جای ایران سرای من است. در سالهایی که حجاب انتخاب کردم من پنج قرار داد داشتم که همه آنها کنسل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: کسانی که با هم سالها کار کرده بودیم مرا بایکوت کردند، اما این بایکوت شدن همون بود که من میخواستم.

,

چرخنده با بیان اینکه امروز به مناسبت هفته هفته عفاف و حجاب دور هم هستیم تاکید کرد: چادر و حجاب اصل بانوی ایرانی مسلمان را شکل می دهد.

,

این هنرپیشه سینما و تلویزیون تاکید کرد: برای جلوگیری از نفاق و برای تمام تلاشی که غرب دارد انجام می دهد، به غرب میگوییم که ماهیچ مشکلی با یکدیگر نداریم و حجاب یک توصیه الهی است.

,

وی با بیان اینکه در قلب بانوی مسلمان، اهل بیت ع قرار دارد تصریح کرد: افتخار من نه به خاطر شهرتم بلکه، افتخار من این است که ۷ سال حوزه درس خواندم.

چرخنده گفت: وقتی از ایران خارج شدم رفتم دنبال ادیان شناسی و در معابد هند، مثل خادمین امام زاده ها زندگی کردم و امیرالمومنین و خانم فاطمه الزهرا را در معبد هندو پیدا کردم. من آنجا ذوب شدم و بعد دنبال کشف حقیقت رفتم.

,
,
,

وی با بیان اینکه زمانی که من اعلام حجاب کردم دقیقا تولد امام علی ع بود، ادامه داد: در مشهد، کوچه امام خامنه ای که منزل پدری رهبر انقلاب است در هتلی سکنا داشتم و طلاب و طرفداران حقیر هم آمدند و استقبال کردند.

,

این بانوی محجبه که از طرف رهبر انقلاب لقب الهام زهرایی را گرفتند افزود: اما بعد از مدتی دو نفر موتوری من را از پشت زدند و این حرکات موتوری ها کاملا برنامه ریزی شده بود. میخواستند بگویند که هر کسی که از این کارها بکند نه تنها نباید الگو شود، بلکه باید عبرت دیگران بشود.

,

این هنر پیشه سینما و تلویزیون با طعنه به کسانی که شعار آزادی و دموکراسی را سر می‌دهند گفت: این افراد آزادی و دموکراسی را هم همیشه فریاد می‌زنند اما آزادی را برای بی حجاب ها می خواهند.

,

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب و مردم ایستادند و بیرق دست زنان با حیا است.

,

چرخنده با اشاره به اینکه لقب الهام زهرایی که از طرف رهبر انقلاب به من داده شد یعنی یکی در مقابل همه، بیان کرد: من از اینجا پایتخت ایران تمدن می گویم که به لطف خدا و با تلاشم بیش از ۸هزار نفر چادری شدند و خیلی بیشتر از اون که فکر کنیم مسئولیت سخت است.

,

بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به حادثه کربلا و اسارت حضرت زینب س تاکید کرد: همه چیز در کربلا هست، شهادت، عشق و همه چیز دیگر در کربلا هست و کربلا از جایی شروع می‌شود که حرمله ها جلو زینب س می‌آیند و حضرت زینب می‌گوید من جز زیبایی چیزی ندیدم.

,

وی سپس خطاب به بانوان گفت: الان چند نفر از ما بیعت می کنیم با نام امیرالمومنین، چند نفر از ما در مقابل غرب می ایستیم؟

,

چرخنده با بیان اینکه من میدانم امروز ماهواره با خانواده ایرانی چه می‌کند افزود: هزینه های زیادی برای ساخت سریال های ترکیه ای می کنند چرا که چیدمان، عادت، حتی مردان و همسرانش و نحوه محبتشان شبیه فرهنگ ما است.

,

وی با اشاره به اینکه ماهوراه ها خانواده های ما را تغذیه می‌کنند گفت: در ماهواره و سریالهای ماهواره ای دشمن قبح شمنی می کند و به خانواده ها آسیب میرساند اما ما بدون اطلاع، این ماهواره ها که به داخل خانه می آوریم.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه دیگر منت سینما روی سرم نیست بیان کرد: کاش در آن زمان یک الهام چرخنده ای بود و وقت من آنقدر بیهوده نمی‌رفت.

,

چرخنده تصریح کرد: آن طرف ناموس شیعه را خوب می‌خرند و آزادی بیان برای بی حجاب ها است و اینطرف هم سلبریتی های هستند که برای آن افراد که کشف حجاب می‌کنند، کف و سوت می‌زنند.

,

وی با بیان اینکه من ۷ سال کار نکردم و شرایط سخت اقتصادی برای من هم هست افزود: سیاست از دین جدا نیست و ما نباید مسائل را قاطی کنیم.

,

وی با اشاره به مفاسد اقتصادی در کشور گفت: لعنت بر کسی که با ادعای مسلمانی فساد می‌کند تا مقام رهبری زیر سوال برود و لعنت بر اون خانم محجبه ای که با چادر دلبری و دلربایی می‌کند تا زن محجبه زیر سوال برود.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: چادر و حجاب چند متر پارچه نیست بلکه رکن اصلی تقوا حجاب است.

,

وی با اشاره به دیدارش با رهبر انقلاب بیان کرد: رهبر انقلاب قرآنی که تقریظ شده بود به من دادند و در تقریظ ایشان به صراحت و شجاعتم اشاره و ادامه مسیر را هم برایم دعا کرده بودند.

,

وی در پایان خطاب به بانوان عنوان کرد: شما بانوان قدر خود را بدانید و بدانید که راه نجات غیر از اهل بیت، هیچ کس نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه