اخبار داغ

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص شهادت یک عضو حماس

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص شهادت یک عضو حماس
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یکی از فعالان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را در جریان تظاهرات غزه «به اشتباه» هدف قرار داده و به شهادت رسانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش رژیم اشغالگر قدس پنجشنبه (۲۰ تیر) در اعترافی کم سابقه مدعی شد که یکی از فعالان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را «به اشتباه» هدف قرار داده و به شهادت رسانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که این فعال وابسته به حماس از نزدیک شدن فلسطینیان به دیوار امنیتی ممانعت به عمل می‌آورد و به اشتباه هدف تیراندازی قرار گرفته است.

,

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که نظامیان این رژیم در اثر سوء تفاهم و تصور اینکه این فرد مسلح است به سمت او آتش گشوده‌اند. ارتش این رژیم مدعی است که در حال تحقیق بر روی این حادثه است.

,

بنابر اعلام وزارت بهداشت غزه،  فردی که با گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده، «محمود احمد الادهم» و از اهالی شهر جبالیا بوده است که صبح امروز (پنجشنبه) در نزدیکی بیت حانون واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسیده است.

,

جنبش حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که عواقب این جنایت خود را خواهد دید.

,

نوار غزه فلسطین از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) شاهد برگزاری «راهپیمایی‌های بزرگ حق بازگشت و شکست محاصره غزه» است.

,

این راهپیمایی‌ها در پی اعتراض فلسطینیان به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در به‌رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر فلسطینی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

,

بنا بر آخرین آمار وزارت بهداشت نوار غزه، از آغاز این راهپیمایی‌ها در طول مرز شرقی و شمالی نوار غزه با فلسطین اشغالی، بیش از ۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌ و ۱۷۳۳۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه