اخبار داغ

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبرداد:

مکان یابی ۷۳ درصد واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی

مکان یابی ۷۳ درصد واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از مجموع ۲۰۰ هزار واحد مسکونی، ۱۴۵ هزار واحد تاکنون مکان یابی و تعیین تکلیف شده و ۵۵ هزار واحد باقیمانده در مرحله کارشناسی و دریافت مجوزهای لازم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست هم اندیشی مدیران عامل شهرهای جدید اندیشه، پرند، پردیس، هشتگرد، امیرکبیر، بهارستان، فولادشهر، صدرا، سهند، عالیشهر و گلبهار که با محوریت ارائه گزارش شهرها از آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر، برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و درآمد برگزار شد گفت: باید تلاش خود را برای برنامه اقدام ملی تولید در شهرها و مجموعه ستاد شرکت مادر، افزایش داده و با بالابردن شتاب عملیات اجرایی، این برنامه‌ها را هرچه سریع‌تر به نتیجه قابل قبولی برسانیم. از مجموع ۲۰۰ هزار واحد مسکونی، ۱۴۵ هزار واحد تاکنون مکان یابی و تعیین تکلیف شده و ۵۵ هزار واحد باقیمانده در مرحله کارشناسی و دریافت مجوزهای لازم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید براینکه وزیر راه و شهرسازی نسبت به انجام اقدامات و پیشبرد اهداف در حوزه فروش اقساطی و برنامه اقدام ملی حساسیت بسیار بالایی دارد گفت: ما در بحث فروش اقساطی، ظرفیت بالایی داشته و باید هرچه سریعتر در این زمینه به نتیجه مشخص و اهداف تعیین شده برسیم.

,

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه آغاز عملیات پروژه‌های ساخت در برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را مهمترین بخش این برنامه دانست.

,

وی با تأکید براینکه افزایش تعداد پروژه‌های ساخت از مسائل ویژه در دستور کار شرکت عمران شهرهای جدید به شمار می‌رود گفت: همه قراردادهای مربوط به ساخت، باید تا هفته دولت، عملیاتی شده و به مرحله خوبی برسد، از این رو از تمامی شهرها انتظار داریم با دقت و تلاش لازم و برنامه ریزی مناسب این پروژه‌ها را به جایگاه قابل قبولی برسانند.

,

این مقام مسئول نحوه مواجهه با مردم و پیمانکاران را امری بسیار مهم در این حوزه دانست و گفت: نیروهایی که در صف اول برخورد با مردم هستند باید کاملاً توجیه شده و تمامی ناهماهنگی‌های موجود در سیستم مدیریت باید از میان برداشته شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه