اخبار داغ

زیبایی چادر از زبان یک پزشک متخصص قلب

زیبایی چادر از زبان یک پزشک متخصص قلب
یک پزشک متخصص گفت: چادر به دلیل پوشیدگی کامل و آزادی داخل آن کامل‌ترین حجاب است، من خودم عاشقم حجاب هستم و تا آنجایی که بتوانم سعی می‌کنم در مطب با چادر باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم فاضلی در گفت‌وگو با صاحب نیوز در خصوص حجاب اظهار کرد: حجاب در ایران از زمان‌های قبل از ورود اسلام بوده و بحث جدیدی نیست؛ حجاب به شکل‌های مختلف توسط زنان باستان ایرانی رعایت می‌شد و بعد از ظهور اسلام هم برای حجاب حد و حدود تعیین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

متخصص قلب اظهار کرد: حجاب و عفاف در کنار هم هستند و حجاب فقط برای خانم‌ها نیست و آقایان هم است؛ به نظر من چادر به دلیل پوشیدگی کامل و آزادی داخل آن کامل‌ترین حجاب است، من خودم عاشقم حجاب هستم و تا آنجایی که بتوانم سعی می‌کنم در مطب با چادر باشم.

,

وی افزود: دشمن به‌صورت گسترده برای برچیدن عفاف و حجاب در ایران فعالیت می‌کند که هجمه‌های اخیر حجاب در شبکه‌های اجتماعی نمونه‌ای از آن است، باید کارهای فرهنگی متعدد و برنامه‌ریزی‌شده‌ای انجام شود.

,

فاضلی با تأکید بر اینکه طلاق و برخی از مشکلات اجتماعی پیامدهای بدحجابی است، بیان کرد: فعالیت صحیح رسانه‌ها در زمینه حجاب تأثیر و نقش به سزای دارند و با فیلم‌ها و برنامه‌ها برای کوکان و نوجوانان می‌توانند فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب را انجام دهند.

,

وی ادامه داد: استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های برای آموزش به جوانان برنامه‌ریزی خوبی نیاز دارد؛ رعایت عفاف و حجاب توسط جوانان فعلی علی‌رغم بمباران متعدد کار فوق‌العاده‌ای است، خیلی از بحث‌های پیش‌پاافتاده در شبکه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی‌شده است اما در این سال‌ها مسئولان کوتاهی کردند و کار قابل قبولی در این زمینه نکردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه