اخبار داغ

گزارش تصویری؛

ورود کاروان دوندگان دوی جاده ولایت به دیار تاکستان های سرسبز

ورود کاروان دوندگان دوی جاده ولایت به دیار تاکستان های سرسبز
کاروان دوندگان دوی جاده ولایت که از شلمچه حرکت خود را آغاز کرده اند، امروز به شهرستان خلیل آباد رسیدند و مورد استقبال جمعی از مردم و مسئولان قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، کاروان دوندگان دوی جاده ولایت که از شلمچه حرکت خود را آغاز کرده اند، امروز به شهرستان خلیل آباد رسیدند و مورد استقبال جمعی از مردم و مسئولان قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

مهدی عجمی نژاد در حاشیه مراسم استقبال از دوندگان جاده ولایت در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: دهمین جشنواره دو امدادی جاده ولایت کار خود را از 8 تیرماه در مشهد شهدای شلمچه پس از زیارت قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس و محل ورود امام رضا (ع) به ایران اسلامی آغاز کرد.

,

وی با بیان اینکه دوندگان مسیر قریب به 2300 کیلومتر را به صورت امدادی طی می کنند تا روز ولادت به مشهد مقدس برسند، خاطرنشان کرد: اعضای کاروان 18 نفر هستند که 17 نفر دونده و یک نفر سرپرست کاروان است .

,

سرپرست کاروان دوندگان جاده ولایت با تاکید بر اینکه کوچکترین فرد کاروان 18 سال و پیرترین عضو کاروان 70 سال سن دارند، تصریح کرد: از استان های ارومیه، یزد، فارس، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در این کاروان حضور دارند و عمدتاً ورزشکاران قهرمان یا ورزشکارانی هستند که دوره ورزشی آنها تمام شده هنوز به تمرینات خود ادامه می دهند و آمادگی طی مسیر دارند.

,

وی با اشاره به اینکه طی تقسیم بندی که انجام می شود هر دونده میانگین بین 10 تا 20 کیلومتر را هر روز طی مسیر می کند، اذعان کرد: ورزش امروز به عنوان یک زبان بین المللی مطرح است و از این ابزار استفاده شد تا بتوانیم ترویج سیره رضوی را داشته باشیم.

,

عجمی نژاد در پایان عنوان کرد: در طول مسیر نیز فعالیت های فرهنگی نظیر دیدار با خانواده شهدا، کودکان سرطانی، عیادت از بیماران و... انجام می شود.

,

 

,

گفتنی است این کاروان بعد از زیارت قبور شهدای گمنام شهر خلیل آباد به مسیر خود در جاده ولایت و رسیدن به حرم مطهر رضوی ادامه دادند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه