اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

آواربرداری از بیش از 100 واحد مسکونی مناطق آسیب‎دیده شهری و روستایی زنجان

آواربرداری از بیش از 100 واحد مسکونی مناطق آسیب‎دیده شهری و روستایی زنجان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از آواربرداری بیش از 100 واحد مسکونی در مناطق آسیب دیده شهری و روستایی زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد صنعتی منفرد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: کار آواربرداری از بیش از 100  واحد مسکونی در مناطق آسیب دیده  شهری و روستایی ناشی از بارندگی های اخیر در استان به پایان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

سجاد صنعتی منفرد با بیان اینکه آواربرداری از واحدهای مسکونی تخریب شده هم اکنون نیز  ادامه دارد، گفت: تاکنون 5 هزار مترمکعب آواربرداری از 15  روستای استان انجام شده است.

,

وی  با اشاره به اینکه آواربرداری از واحد مسکونی تنها به شرط رضایت مالک و حضورش در زمان تخریب واحد انجام می شود، افزود: هم اکنون آواربرداری از مناطق سیل زده در شهرستانهای خدابنده، ماهنشان و ابهر که خسارت بیشتری در این زمینه داشتند آغاز شده است.

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: با توجه به همکاری بانک ها و تاکیدات مقام عالی استان، کار بازسازی بلافاصله بعد از آواربرداری انجام خواهد شد و امیدواریم در این زمینه مردم نیز مشارکت لازم را داشته باشند.

,

صنعتی منفرد با بیان اینکه، 5866 پرونده برای واحدهای خسارت‌دیده از سیل در استان زنجان تشکیل شده است، یادآور شد: 32 درصد از واحدهای خسارت‌دیده تعمیری و 68 درصد واحدها نیز احداثی بوده و باید بازسازی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه