اخبار داغ

پاسخ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به نامه حاشیه ساز:

اجباری برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور نیست/ مراکز درمانی نباید تعطیل شوند

اجباری برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور نیست/ مراکز درمانی نباید تعطیل شوند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در رابطه با نامه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور تمامی پرسنل مراکز دانشگاه در استقبال از ریاست جمهور گفت: افرادی می توانند در مراسم استقبال حضور پیدا کنند که به تشخیص مدیر مربوطه، اختلالی در بخش مورد فعالیتشان ایجاد نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداحمد هاشمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پاسخ به خبرنگار عصر اترک گفت: این نامه فقط یک اطلاع رسانی برای همکاران بوده و هیچ گونه اجباری برای حضور این افراد در مراسم استقبال وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مراکز بهداشتی، درمانی و سلامت از دستگاه های خدمات رسان هستند و مردم به صورت مداوم به این مراکز مراجعه دارند، به هیچ وجه این امکان وجود ندارد که این مراکز تعطیل شوند.

,

هاشمی اضافه کرد: افرادی می توانند در مراسم استقبال حضور پیدا کنند که به تشخیص مدیر مربوطه شان هیچ گونه اختلالی در بخش مورد فعالیتشان ایجاد نشود.

به گزارش عصراترک، خراسان شمالی روز یکشنبه 23 تیرماه در سفری یک روزه میزبان رییس جمهور است،سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور در شهرستان شیروان در جمع مردم این شهرستان انجام می شود.

,
,
,

روز گذشته نامه ای از شبکه بهداشت بجنورد با این مضمون که "باتوجه به سفر ریاست جمهور به خراسان شمالی و شرکت کلیه همکاران در مراسم استقبال در شیروان، ضمن اعلام آماده باش مرخصی کلیه همکاران از روز شنبه تا اتمام سفر لغو است. شایان ذکر است باتوجه به اینکه مراسم استقبال در شیروان برگزار می شود، مقتضی است به کلیه پرسنل زیرمجموعه (پزشک، مراقب سلامت، پرستار، ماما، کارشناس، کاردان ، بهورز، راننده) اطلاع رسانی شود تا در روز استقبال به همراه خانواده در محل حضور پیدا کنند." در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی به همراه داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه