اخبار داغ

استاندار در دیدار خادمان حرم امام رضا(ع):

حضور خدام رضوی در استان مایه‌ی افتخار مردم قزوین است

حضور خدام رضوی در استان مایه‌ی افتخار مردم قزوین است
استاندار قزوین در دیدار خادمان رضوی گفت: حضور خادمان در استان قزوین مایه‌ی افتخار مردم است، زیرا حضور خادمیاران موجب استشمام رایحه‌ی معنوی و یادآور کرامات امام رئوف و تجدید بیعت و ایجاد حب بیشتر با امام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز(شنبه) در نشست خادمان آستان قدس رضوی در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: اتفاقات در عالم وجود براساس دلیل و منطق شکل می‌گیرد و هیچ اتفاقی بی حکمت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: هجرت امام رضا (ع) به ایران نشان‌دهنده‌ی لطف و نعمت خداوند به مردم مشرق زمین است؛ زیرا حضور بارگاه ملکوتی امام رئوف در کشور اسباب تقرب معنوی مشرق زمینان به خداوند و ایجاد فضای معنوی و حب به اهل بیت شده‌است.

,

استاندار استان قزوین اذعان کرد: حضور معنوی امام رضا(ع) در کشور ایران و محبت مردم نسبت به ایشان نشان می‌دهد که کرامت امام سرمایه‌ی دنیوی و اخروی مردم مشرق زمین است و کرامات ایشان مانند خورشیدی است که غروب ندارد.

,

وی ادامه داد: در قرآن کریم از اهل بیت(ع) به عنوان نعمت یاد شده‌است که حتی اهل سنت را هم به تعمل وا می‌دارد و آنان را به یقین می‌رسانت که تکامل سنت و عترت اسباب حاکمیت اسلامی است.

,

زاهدی گفت: شیح شافعی و روشنفکران اهل سنت شاخصه‌ی ضرورت دین را اهل بیت می‌دادند که این خود حدیث شریف ثقلین را برای عموم مسلمانان آشکار می‌کند و حضور امام رئوف در کشور ما به ضرورت دین معنای بیشتری می‌بخشد.

,

وی در پایان گفت: حضور خادمان در استان قزوین مایه‌ی افتخار مردم است، زیرا حضور خادمیاران موجب استشمام رایحه‌ی معنوی و یادآور کرامات امام رئوف و تجدید بیعت و ایجاد حب بیشتر با امام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه