اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبرداد؛

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی عملیات اجرایی جاده گردشگری آلوارس

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی عملیات اجرایی جاده گردشگری آلوارس
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:عملیات اجرایی احداث پروژه (گردشگری ) سرعین ـ آلوارس تله کابین 1و2 از سال 97 شروع و پیشرفت فیزیکی آن 40 درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،محبوب حیدری صبح امروز در بازدید از پست اسکی آلوارس اظهار داشت :  عملیات اجرایی احداث پروژه راه روستایی (گردشگری ) سرعین ـ آلوارس تله کابین 1و2 از سال 97 شروع و پیشرفت فیزیکی آن 40 درصد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:این پروژه با مشخصات طول کلی 3.2 کیلومتر که حجم عملیات خاکی آن به مقدار 120 هزار متر مکعب که 70 درصد از آن انجام شده  و خرید باکس نیز به مبلغ 3000 میلیون  ریال صورت گرفته است.

,

 مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اعتبار مورد نیاز جهت اتمام پروژه  35 میلیارد ریال است   و  هدف از اجرای پروژه با بهره برداری از مسیر راه روستایی ( گردشگری ) سرعین ـ آلوارس،  افزایش قابل چشمگیرگردشگر، جذب توریسم و توسعه اقتصادی ، فرهنگی استان است.

,

 رئیس کل دادگستری استان نیز  گفت:  هدف از این بازدید نظارت بر نحوه خدمت رسانی این مجتمع ها  به گردشگران  و شهروندان است  با توجه به آغاز فصل گردشگری و عزیمت گردشگران به این اماکن ، از نزدیک در جریان امور قرار گرفتیم انتظار داریم برخی از مسایل و مشکلات سرمایه گذاران در این حوزه با همکاری و تعامل با  دستگاه های مسئول و حمایت مدیران از توسعه استان،  برطرف شود.

,

ناصر عتباتی با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان اردبیل افزود:  امیدواریم با تلاش و ارائه خدمات هر چه بهتر و کیفی توسط اماکن گردشگری و تفریحی استان، زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران را در استان شاهد باشیم تا بتوانیم از برکات و ثمرات آن بهره‌مند شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه