اخبار داغ

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

سیره و روش عملی امام رضا(ع) را در زندگی بکار ببریم

سیره و روش عملی امام رضا(ع) را در زندگی بکار ببریم
بنیادی٬ نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اینکه در ایام با یکدیگر برخورد کریمانه داشته باشیم، گفت: باید سیره و روش عملی معصومین(ع) را در زندگی بکار ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع) با اشاره به سیره عملی و علمی ائمه(ع)، اظهار داشت: مهمترین جنبه پیروی از ائمه معصومین(ع) مربوط به پیروی از سیره علمی و عملی آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی ادامه داد: سیره علمی معصومین(ع) مربوط به فقها و علما است منتها سیره عملی که در آن اخلاق، تفکر، تعقل، انتخاب و تصمیم ها وجود دارد مربوط به سیره عملی معصومین(ع) است.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به دهه کرامت، بیان داشت: وقتی بحث از دهه کرامت است یعنی دهه ای که انسان بتواند به کرامت معصومین(ع) تمسک کند و لذا  کرامت و بزرگواری معصومین(ع) که در تمام مباحث زندگی خدا را ملاک و معیار و ناظر بر  اعمال خود می دیدند ، این یعنی انسان کریم است انسانی که توجه به بندگی خود داشته باشد؛ انسانی که با خانواده با بزرگواری برخورد کند این انسان کریم است.

وی خاطرنشان کرد: انسانی که بتواند در جامعه با مردم مخصوصا در این ایام که مشکلات اقتصادی باعث شده روح و روان مردم آزرده شود آن چیزی که اینجا می تواند دوای همه مشکلات باشد این که انسان کریمانه برخورد کند.

حجت الاسلام بنیادی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) کریم بودند، ابراز داشت: دهه کرامت به ما می آموزد که چگونه از سیره عملی معصومین(ع) پیروی کنیم و لذا وظیفه مبلغین و کسانی که فرهنگ عدالت در جامعه را نشر می دهند ترویج فرهنگ و سیره عملی معصومین(ع) است و باید سیره و روش عملی معصومین(ع) را در زندگی بکار ببریم .

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه