اخبار داغ

تعلل در برگزاری تودیع و معارفه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری

تعلل در برگزاری تودیع و معارفه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری
بعد از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری، هنوز از صدور حکم علی مرادی و برگزاری مراسم تودیع و معارفه این فدراسیون خبری نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری روز 16 تیر ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار و علی مرادی با 22 رای پیروز انتخابات شد تا برای 4 سال دیگر ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معمولا چند روز بعد از برگزاری انتخابات، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید برگزار می‌شود اما در حالی که نزدیک به یک هفته از تشکیل مجمع می‌گذرد، همچنان حکم ریاست علی مرادی صادر نشده و معلوم نیست که کارهای فدراسیونِ المپیکی ایران باید توسط علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون اداره شود یا علی مرادی که با حکم مجمع ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است.
,
 
,
این در شرایطی است که بعد از اتمام دوره 4 ساله ریاست مرادی، وزارت ورزش برای این فدراسیون سرپرست معرفی کرد و نزدیک به 70 روز کارها توسط خسروی انجام شد.
,
 
,
حالا در حالی که مسابقات مهم جهانی و کسب سهمیه در پیش است،‌ وضعیت جسمانی سهراب مرادی به واسطه مصدومیت‌های پی‌درپی بغرنج شده و نیاز است بار دیگر به آلمان سفر کند، هنوز حکم رئیس جدید صادر نشده و این برای رشته‌ای که در المپیک پیش رو دو سهمیه ارزشمند که می‌تواند فرصتی طلایی برای کاروان ورزش ایران در توکیو بسازد، را داراست، هرگز اتفاق خوبی نیست.
,
 
,
قطعا تعلل در برگزاری مراسم تودیع و معارفه و سپردن فدراسیون به رئیس جدید، بار دیگر بر شایعات خواهد افزود و ثبات و آرامش را از ورزش المپیکی ایران می‌گیرد.
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه