اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

رشتخوار یکی از بحرانی‌ترین دشت‌های خراسان رضوی از لحاظ منابع آبی است

رشتخوار یکی از بحرانی‌ترین دشت‌های خراسان رضوی از لحاظ منابع آبی است
فرماندار رشتخوار با توجه به بازدهی خوب طرح های اجرایی آبخیزداری در این شهرستان گفت: شهرستان رشتخوار یکی از بحرانی ترین دشت های خراسان رضوی از لحاظ منابع آبی است، ما باید امروز تولید آب کنیم و این امر تنها با مدیریت و برنامه ریزی و اجرای طرح های آبخیزداری میسر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رشتخوار که با حضور مدیر کل منابع طبیعی استان خراسان رضوی همراه بود، ضمن گرامیداشت ولادت امام رضا علیه‌السلام و هفته عفاف و حجاب گفت: در بحث منابع طبیعی طرح‌های خوبی طی چند سال گذشته در سطح شهرستان رشتخوار انجام شده ایجاد بند خاکی در روستای  آبنیه و نوق و طرح آبرسانی که در منطقه امین آباد این شهرستان صورت گرفته است.


وی با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار یکی از بحرانی ترین دشت های خراسان رضوی از لحاظ منابع آبی است، افزود: ما باید امروز تولید آب بکنیم و این امر تنها با مدیریت و برنامه ریزی و اجرای طرح های آبخیزداری میسر خواهد بود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,

عرب با تاکید بر اینکه بحث پلاک ۵۰ مشکلاتی بسیاری برای کشاورزان در منطقه بخش جنگل این شهرستان تا کنون کرده است با درخواست از مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی گفت: حل مشکلات پلاک 50 یکی از مشکلات چندین ساله مردم در بخش جنگل شهرستان رشتخوار است که نیازمند پیگیری از سوی مسئولان منابع طبیعی استان است.


وی با تاکید بر اینکه طرح انتقال آب از دریای عمان می تواند کمک شایانی به بخش کشاورزی در منطقه جنگل رشتخوار کند، اظهار داشت: طرح های و برنامه های خوبی از جمله کشت زعفران در بخش جنگل شهرستان رشتخوار مطرح شده که در صورت اجرا و انتقال آب از دریای عمان کمک شایانی به بخش کشاورزی شهرستان در این منطقه خواهد کرد.
 

,
,
,
,
,

فرماندار رشتخوار همچنین در پایان با درخواست از مدیرکل منابع طبیعی استان خراسان رضوی خواستار رسیدگی به بحث بیابان‌زدایی، و کشت گونه های مناسب مناطق در بخش جنگل رشتخوار شد.

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه