اخبار داغ

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید:

خانواده مقتول در ملایر به یمن ورود کاروان رضوی قاتل را بخشیدند

خانواده مقتول در ملایر به یمن ورود کاروان رضوی قاتل را بخشیدند
دبیر اجرایی زیر سایه خورشید با اعلام این خبر که یک خانواده مقتول در ملایر به یمن ورود کاروان رضوی قاتل را بخشیدند گفت: به خاطر امام رضا ع خانواده این مقتول، رضایت دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصر همدان، با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید در سالروز ولادت با سعادت امام رضا ع در ملایر بود اظهار داشت: در ملایر خانواده ای که پدر و مادرشان به خاطر مسئله ای ۱۵ سال پیش کشته شده بودند با ورود کاروان زیر سایه خورشید و خادمین امام رضا (ع) مقتول را بخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: همه اعضای خانواده رضایت خود را برای عفو و بخشش اعلام کرده بودند اما فقط دختر این خانواده رضایت نمی داد.

,

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد: دختر این خانواده مصر بودند که باید قاتل قصاص شود اما ماجرا به گونه ای دیگر رقم خورد.

,

مرتضایی با بیان اینکه قبلا خیلی از افراد برای کسب رضایت به خانواده مقتول رجوع کرده اما نتیجه ای نگرفته بودند عنوان کرد: این بار وقتی با کاروان به منزل خانواده مقتول رفتیم به خاطر امام رضا ع رضایت دادند و بخشیدند.

,

, ,

وی بیان کرد: در منزل این خانواده مبلغ کاروان و خادمین صحبت‌هایی کردند و نهایتا رضایت کل اعضای خانواده را گرفتند .

,

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در پاسخ به این پرسش که آیا قبلا به خانواده مقتول حضورتان را اطلاع داده بودید، گفت: فقط پسر این خانواده از حضور ما اطلاع داشت و دختر این خانواده هیچ اطلاعی نداشت.

,

مرتضایی تصریح کرد: در جریان کسب رضایت مستنداتی مبنی بر اینکه رضایت این خانواده کسب شده در دست نداشتیم که عوامل زندان گفتند برای گرفتن امضاهای لازم برای رضایت، اقدام می کنیم و این مهم نیز انجام شد.

,

وی خاطر نشان کرد: ۴۸ زندانی که جرائم غیر عمد داشتند و در زندان مرکزی همدان بودند نیز به یمن ورود پرچم امام رضا ع و خادمین بخشیده شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه