اخبار داغ

سالک:

قصد تیراندازی توسط ضاربان مشخص نیست/نیروهای امنیتی و انتظامی در حال بررسی این حادثه هستند

قصد تیراندازی توسط ضاربان مشخص نیست/نیروهای امنیتی و انتظامی در حال بررسی این حادثه هستند
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیت موتورسواران از حمله به خودروی بنده مشخص نیست اما حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ساعاتی پیش احمد سالک کاشانی، نماینده استان اصفهان بنا بر اخبار منتشر شده در سطح شبکه های اجتماعی مورد سوء قصد چهار موتور سوار قرار گرفت و نهایتا راننده وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

طبق گزارش اورژانس تهران؛ این حادثه ساعت ۲۰:۳۹ در اثر حمله چهار تن افراد ناشناس به خودرو احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس با کلت کمری رخ داده است.

,

سالک در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه بنده در هنگام تیراندازی در خودرو حضور نداشتم، اظهار کرد: محافظ بنده در اثر برخورد گلوله مجروح شده اما خودم در هنگام تیرندازی مشغول مصاحبه بودم.

,

نماینده اصفهان در شرح ماجرا اعلام کرد:حدود ساعت 8 و 15 دقیقه عصر امروز مشغول مصاحبه در یکی از برنامه شبکه افق بودم که صدای تیراندازی از خیابان شنیده شد.

,

وی با بیان اینکه براساس صحبت های افراد حاضر در صحنه، ۴ راکب سوار بر ۲ موتور سیکلت به خودرو و محافظ بنده حمله کرده بودند، گفت: هنگام رسیدن به محل حادثه محافظ خود را زخمی و نقش بر زمین یافتیم.

,

سالک با بیان اینکه هنوز قصد این افراد مشخص نیست، عنوان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی در حال بررسی این حادثه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه