اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دولت مسکن زوج های جوان و بی مسکن ها را تامین کند/ باید طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس مورد بحث قرار بگیرد

دولت مسکن زوج های جوان و بی مسکن ها را تامین کند/ باید طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس مورد بحث قرار بگیرد
قاضی پور نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه دولت باید مسکن افراد بی مسکن و زوج های جوان را تأمین کند، گفت: هر گونه قوانین و بخشنامه جدیدی برای فرار سرمایه گذار از مسکن به ضرر تولید و اشتغال داخلی و کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در بهمن ماه سال 97معاون اقتصاد دولت وعده ای مبنی بر ارائه لایحه جامع مالیاتی مشتمل بر مالیات بر عایدی سرمایه را داد که قرار شد این طرح تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ارائه شود اما با گذشته بیش از یک ماه از اردیبهشت هنوز خبری از لایحه دولت نیست در حالی که این طرح می تواند جلوی سودجویی برخی افراد را بگیرد و وضعیت امروز مسکن را که از وضعیت تقاضای مصرفی به سمت تقاضای سرمایه ای رفته است تغییر دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در این راستا نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به سند تخصص مالیات بر عایدی سرمایه در حوزه مسکن، اظهار داشت: ما مسکن را در دو مقوله تعریف می کنیم.
وی ادامه داد: در تهران تعدادی آپارتمان خالی داریم که بحث خاص خود را دارم و اما مسئله بعدی اینکه 25 الی 30درصد اقتصاد ایران به مسکن ارتباط دارد.

رونق بازار ساخت و ساز مسکن باعث فعالیت 234 نوع کارخانه می شود

,
, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
, رونق بازار ساخت و ساز مسکن باعث فعالیت 234 نوع کارخانه می شود,


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه حدود 234 نوع کارخانه فعالیت می کنند تا یک مسکن ساخته شود، گفت: پس ما برای رونق اقتصادی کشور باید مسکن را در ایران فعال کنیم .

,
,

هر گونه قانون برای فرار سرمایه گذار در بخش مسکن به ضرر تولید است

, هر گونه قانون برای فرار سرمایه گذار در بخش مسکن به ضرر تولید است,


وی اضافه کرد: هر گونه قوانین و بخشنامه جدیدی برای فرار سرمایه گذار از مسکن به ضرر تولید و اشتغال داخلی و کشور است.

,
,


قاضی پور با اشاره به وظیفه دولت ، افزود:  دولت طبق قانون اساسی باید برای بی مسکن ها طبق اولویت مسکن روستایی و کارگران مسکن ساخته و تحویل دهد.

دولت مسکن زوج های جوان و بی مسکن ها را تامین کند

,
,
,
, دولت مسکن زوج های جوان و بی مسکن ها را تامین کند,


وی افزود: همچنین دولت طبق آن مصوبه‌ای که تصویب شده است به زوج های جوان طبق قیمت منطقه ای مسکن تحویل دهد ، این اقدام را شروع کند و به این افراد زمین تحویل دهد و یا وام و تسهیلات مورد نظر را در نظر بگیرد تا ساخت و ساز در ایران بخصوص در شهرهای مرزی و روستاها فعال شود.

,
,


وی بیان کرد: کارشناسان برای مسئله بالا رفتن تعداد آپارتمان خالی در تهران باید مطالعه کنند و کمیته اقتصادی دولت با نگراش ها و بحث های کارشناسی برای تهران تصمیم خاص و مفیدی را اتخاذ نماید تا مردم تهران مجبور نباشند برای مسکن حدود 50 کیلومتر مسیر را هر روز چندین بار طی کنند.

,
,


نماینده مردم ارومیه با اشاره به بافت های فرسوده ، خاطرنشان کرد: باید در داخل بافت های فرسوده  برای مردم کم درآمد و متوسط جامعه مسکن مناسبی را تهیه کنیم.

باید طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس مورد بحث قرار بگیرد

,
,
,
, باید طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس مورد بحث قرار بگیرد,


وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مالیات بر عایدی سرمایه در حوزه مسکن، گفت:  باید این مسئله کارشناسی شود و در مجلس هم مورد بحث قرار بگیرد تا نقاط ضعف و قوت این طرح را بدانیم و همچنین باید به مردم وام بدهیم تا آن‌ها یک مسکن بخرند یا شروع به ساخت و ساز کنند .

انتهای پیام/

,
, وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مالیات بر عایدی سرمایه در حوزه مسکن، گفت:  باید این مسئله کارشناسی شود و در مجلس هم مورد بحث قرار بگیرد تا نقاط ضعف و قوت این طرح را بدانیم و همچنین باید به مردم وام بدهیم تا آن‌ها یک مسکن بخرند یا شروع به ساخت و ساز کنند ., وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مالیات بر عایدی سرمایه در حوزه مسکن، گفت:  باید این مسئله کارشناسی شود و در مجلس هم مورد بحث قرار بگیرد تا نقاط ضعف و قوت این طرح را بدانیم و همچنین باید به مردم وام بدهیم تا آن‌ها یک مسکن بخرند یا شروع به ساخت و ساز کنند .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه