اخبار داغ

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان مطرح کرد:

افزایش کیفیت گزارش‎ها و تیتر زنی‎ها در رسانه‎های زنجان

افزایش کیفیت گزارش‎ها و تیتر زنی‎ها در رسانه‎های زنجان
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان افزایش کیفیت گزارش‎ها و تیترزنی‎ها در رسانه‎های استان را موید تاثیرگذاری جشنواره مطبوعات زنجان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف ناصر، امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: داوران چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان پس از ارسال آثار توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی وزارت ارشاد معرفی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان همزمان با روز خبرنگار،افزود: تلاش می کنیم تعداد سخنرانی ها کاهش یابد چرا که روز خبرنگار مختص به این قشر بوده و باید به بیان مشکلات خود در بین مسئولان بپردازند.

,

این مسئول از ارائه گزارش خانه مطبوعات استان زنجان از عملکرد این جشنواره خبرداد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز یکی از سخنرانان این برنامه است.

,

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه محل برگزاری مراسم روز خبرنگار هنوز مشخص نشده است، افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره به نحو مطلوبی برگزار شود.

,

ناصر در خصوص ارسال آثار به جشنواره گفت: انتظار می رفت امسال آثار کمتری با توجه به شرایط نشریات در سال گذشته ارسال شود که فعلا استقبال خوب است.

,

وی با بیان اینکه نشریات در سال گذشته به صورت منظم چاپ نشدند، افزود: این موضوع می تواند در ارسال آثار تاثیر بگذارد.

,

این مسئول در خصوص اثر گذاری جشنواره مطبوعات بر روی کیفیت اخبار رسانه ها، گفت: به نظر می رسد برگزاری این جشنواره موجب ایجاد فضای رقابتی در بین خبرنگاران استان زنجان شده است.

,

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان افزایش کیفیت گزارش ها و تیتر زنی ها در رسانه های استان را موید تاثیرگذاری جشنواره مطبوعات زنجان دانست و بیان داشت: این موضوع نشان می دهد که اصحاب رسانه در نگارش خبرها نیم نگاهی نیز به جشنواره مطبوعات دارند.

,

ناصر با بیان اینکه حتی برخی نشریات و خبرگزاری های استان برای حضور جدی در جشنواره مطبوعات جلسه برگزار می کنند، افزود: آثار خبرنگاران با نظر جمعی به جشنواره ارسال می شود تا موفقیت بیشتری کسب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه