اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

بررسی گزارش تخلفات ساختمانی/از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود

بررسی گزارش تخلفات ساختمانی/از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود
فرماندار بروجرد گفت: ضروری است از همه ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود و باید گزارش تخلفات ساختمانی ارائه داده شود تا سریعاً موردبررسی قرار گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، عبدالرحیم رحیمی شب گذشته در جلسه مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز که در فرمانداری بروجرد برگزار شد اظهار داشت: ضروری است کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم و با گذشته و اقداماتی که باید صورت می‌گرفته یا نمی‌گرفته کاری نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی افزود: متأسفانه برخی در سطح شهر بدون پروانه و مجوز اقدام به ساخت‌وساز می‌کنند درحالی‌که از همان ابتدا نباید اجازه داد این ساختمان‌ها ساخته شود و نباید تحت هیچ شرایطی در راستای مبارزه با ساخت‌وساز غیرمجاز کوتاه آمد.

,

 

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: ضروری است تا از همه ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود و باید گزارش تخلفات در این ساخت‌وسازها ارائه داده شود تا سریعاً موردبررسی قرار گیرد و ضروری است تا اقدامات به‌صورت شفاف انجام شود.

,

 

,

رحیم جافری شهردار بروجرد نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی بسیاری از کارهای عمرانی تعطیل و برخی از افراد سودجو سعی می‌کنند تا با تخلفات و جعل اسناد اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز کنند و مجموعه شهرداری، نظام‌مهندسی و راه و شهرسازی در ساخت‌وسازها نقش محوری دارند که ضروری است هرکدام وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهند.

,

 

,

وی عنوان کرد: در شهرداری بروجرد 2000 رأی وجود دارد که اجرانشده است و هرزمانی که برای اجرای آن‌ها اقدام می‌شود عده‌ای می‌گویند که شرایط حساس است و فعلاً دست نگه‌دارید.

,

 

,

جافری گفت: اگر چهار ساختمان را که به‌صورت غیرمجاز ساخته‌شده، تخریب شود حساب کار دست بقیه خواهد آمد و متوجه می‌شوند که مبارزه جدی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت می‌گیرد؛ برخی از سودجویان متخلف یک‌شبه 400 متر دیوارکشی می‌کنند البته این دیوار را تخریب کردیم و ادامه اجازه فعالیت را ندادیم.

,

 

,

شهردار بروجرد تصریح کرد: برخی از محله‌های بروجرد حتی یک پروانه ساختمان هم ندارند و در حریم خیابان و کوچه اقدام به ساخت‌وساز کرده‌اند؛ ازاین‌پس از یک مورد تخلف ساخت‌وساز و ساختمانی نخواهیم گذشت و در این راستا باکسی تعارف نداریم.

,

 

,

جافری با اشاره به برج‌سازی در بروجرد افزود: مخالف ساخت برج‌های بلندبالا در بروجرد هستیم چراکه بحث مشرفیت و ایجاد مزاحمت برای همسایگان را به دنبال دارد اما متأسفانه برخی مجوز برای احداث ساختمان 2 طبقه می‌گیرند اما 9 طبقه ساختمان می‌سازند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه