اخبار داغ

رئیس سابق بسیج هنرمندان کشور:

اولین رکن بیانیه گام دوم ترسیم چشم انداز جامعه آرمانی و جهت دهی به افراد است/ ملی کردن فضای مجازی ارزشمندتر از صنعت نفت است

اولین رکن بیانیه گام دوم ترسیم چشم انداز جامعه آرمانی و جهت دهی به افراد است/ ملی کردن فضای مجازی ارزشمندتر از صنعت نفت است
قنادیان، رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: رساندن صدا و پیام‌ امام به جامعه یک رسالت و جهاد فکری و اندیشه ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز حسین قنادیان رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در نشست استانی تبیین و گفتمان سازی گام دوم انقلاب در محل دانشگاه فرهنگیان کرمان اظهار داشت: چهل سال از انقلاب گذشته است و ما از ابتدای حیات خود با دشمنی های بسیار مواجهه بوده ایم اما با همه ی کینه توزی ها وارد چهل سال دوم انقلاب شده ایم و مقام معظم رهبری برای نشان دادن نقشه راه چهل سال دوم، بیانیه ی گام دوم را عرضه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: در بهمن سال گذشته به دلیل فضای ملتهب امکان فراهم‌نشد که بیانیه ی گام دوم مورد کنکاش قرار گیرد و اکنون که فضای آرام تری وجود دارد باید به این موضوع  پرداخت.

,

اولین رکن بیانیه گام دوم ترسیم چشم انداز جامعه آرمانی و جهت دهی به افراد است

, اولین رکن بیانیه گام دوم ترسیم چشم انداز جامعه آرمانی و جهت دهی به افراد است,

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان این که رساندن صدا و پیام‌ امام به جامعه یک رسالت و جهاد فکری و اندیشه ای است؛ خاطر نشان کرد: شاکله ی بیانیه ارکان‌ متفاوتی دارد که اولین رکن در این بیانیه وجود یک چشم انداز است و چشم انداز برای یک جامعه ی آرمانی است که راه را نشان و به افراد جهت می دهد .

,

قنادیان ادامه داد: اکنون رهبری به عنوان وظیفه ی خود قله ای را به جامعه نشان می دهد تا مسیر انقلاب و تفکر انقلابیون دچار انحراف نشود و آن چشم انداز تحقق جامعه اسلامی برای ظهور امام زمان (عج) است.

,

وی افزود: حال اگر نگاه جامعه چنین باشد با مشکلات اقتصادی و مدیریتی کنار خواهد آمد و در برابر سیلی دشمنان صبوری خواهد کرد.

,

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران تشریح کرد: انسان برای مقصد و چشم انداز خود گاهی باید برگردد و مسیری را که طی کرده نگاه کند و اندیشه نماید که چه مسائل و مشکلاتی داشته و اکنون دارای چه وضعیتی است زیرا نگاه به گذشته امید به آینده را در افراد بوجود خواهد آورد و این رکن دوک بیانیه است.

,

قنادیان ابراز داشت: جوانان ما باید تاریخ را مطالعه کنند چرا که تاریخ به ما تجربه، عبرت و آموزش می دهد و ما را توانمند می سازد تا مسیرهای طولانی را در کمترین زمان طی کنیم به همین دلیل مقام معظم رهبری می گویند یکبار مرور کنید که در گذشته چه بوده اید.

,

وی اضافه کرد: رکن سوم این بیانیه موضوع فرصت هایی است که در اختیار افراد می باشد زیرا فرصت ها به انسان ها توانایی خودباوری و قدرت می دهند و در حال حاضر دارای فرصت های مادی، معنوی، اقتدار و امنیت انسانی هستیم.

,

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران توضیح داد: بیکاری کنونی حکایت از نیروی منسجم توانمندی دارد که آماده به کار است و تنها باید فرصت کار را برایشان فراهم کرد و فرصت ها یک ‌موتور انرژی زا و متحرک هستند که می توانند جامعه را در مسیر تمدنی خود پیش ببرند.

,

قنادی با بیان این که یکی دیگر از ارکان، شناخت مهم ترین آسیب حاکم بر جامعه است، تصریح کرد: اگر این شناخت صورت گیرد آسیب زدایی انجام خواهد شد و در غیر این صورت گریبانگیر ما خواهد بود و به ما آسیب خواهد رساند.

,

ریشه آسیب های کشور بی توجهی به شعارهای انقلاب است

, ریشه آسیب های کشور بی توجهی به شعارهای انقلاب است,

وی گفت: مقام معظم رهبری این آسیب را این گونه بیان می کنند که ریشه ی آسیب های کشور بی توجهی به شعار انقلاب است؛ استقلال شعار انقلاب بود و آیا اکنون ما در تمام حوزه های جامعه از جمله فرهنگ، سیاست، دفاع و اقتصاد مستقل هستیم؟

,

تهدید با چوب تحریم دلیل مستقل نبودن در حوزه اقتصادی است

, تهدید با چوب تحریم دلیل مستقل نبودن در حوزه اقتصادی است,

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به این که عدم استقلال به معنای سیلی و ضربه خوردن است، اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه ی دفاعی، امنیتی و سیاسی مستقل بوده ایم اما در حوزه ی اقتصادی به دلیل مستقل نبودن با چوب تحریم تهدید می شویم.

,

قنادیان توضیح داد: رکن دیگر شناخت مهم ترین تهدید امروز جامعه است؛ تهدیدی که مقام معظم رهبری به عنوان امام جامعه بدان اشاره می کند ابزارهای رسانه ای پیشرفته و فراگیری می باشد که محل اخبارهای ضد معنویت و اخلاق است و سبک زندگی و روان جامعه را تهدید می کند و مقام معظم رهبری از این تهدید با نام بمباران شیمیایی نام می برند.

,

وی ادامه داد: بنابراین اولویت اول ما برای طی کردن گام دوم انقلاب مبارزه با این تهدید است و به همین دلیل مقام معظم رهبری می فرمایند "اولین و مهم ترین اقدام برای طی کردن گام دوم انقلاب شکستن محاصره ی تبلیغاتی دشمن است" .

,

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان این که دشمن بواسطه ی سلاح تبلیغاتی و رسانه ای ذهن افراد جامعه رو به سمت آنچه که می خواهد می برد، یادآور شد : دشمن با این کار امید خودباوری ما را می شکند و آنچه را که خود دارد بزرگ می کند و خود را مقتدر می سازد.

,

قنادیان بیان کرد: یک انسان متفکر و فرهیخته ذهن و اندیشه ی خود را از رسانه نمی گیرد و باید محتوا را با پیش فرض های ذهنی مبتنی بر اصول محک بزند و به سلسله ی راویات توجه کند.

,

وی با اشاره به این که مدیریت بر فضای مجازی باید ملی شود؛ خاطر نشان کرد: ملی کردن فضای مجازی ارزشمندتر و مهم تر از صنعت نفت است و باید این را مطالبه کرد .

,

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: موضوع دیگری که در این بیانیه به عنوان هسته ی مرکزی وجود دارد، دفاع ابدی از نظریه ی نظام انقلابی با اصول غیر قابل تغییر است.

,

قنادیان اصول اسلامی را بدون تغییر دانست و تصریح کرد: وقتی در سیاست قاعده ی نفی سبیل وجود دارد دیگر رفتار مسالمت آمیز معنایی ندارد .

,

وی اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان مخاطب خاص هستند زیرا انرژی جوان به عنوان سرمایه ی بی بدیل این انقلاب است و مسئولین امروز برای تحقق بیانیه باید به جوانان ایفای نقش دهند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه